۱۳۹۰ دی ۱, پنجشنبه

بسیجی پروازی

- •مسابقه ارضای تمایلات نفسانی آیت الله خامنه ای پایان ندارد. از دعوت از شاعران مدیحه گو بگیرید تا فراخواندن نمایندگان مجلس، که دو زانو خدمت رهبری می نشینند، و از برگزاری نمایش محبوبیت رهبری در استانهای محروم و لشگرکشی بسیجیان پروازی برای ایجاد موج پرشکوه دوستداران رهبر بگیرید تا تروکاژهای تلویزیونی برای به رخ کشیدن اقتدار رهبری، همه و همه برای ارضای حس بی پایان خودکامگی در مقام معظم رهبری است.
آیت الله خامنه ای امروز به کرمانشاه رفت. استانی با آمار بیکاری بالا، فقر شدید، محرومیت فراگیر و بالاخره فساد دولتی هولناک! ایشان اما در اجتماع خودجوش(!) هزاران برادر و خواهر بسیجی پروازی (معادل استاد پروازی!) حضور یافتند که شاید برای بار اول کرمانشاه را می دیدند! بسیاری از این هزاران نفر! از اقصی نقاط کشور به کرمانشاه آورده شده بودند، تا رهبر معظم باور کنند که آنها شهروندان مرفه کرمانشاهی! هستند که هیچ دغدغه و مشکلی ندارند به جز دیدار با معظم له و شوق حضور در محضر نایب ولی عصر!! به همین بهانه، ایشان برای این جمعیت خوشحال و شیفته ی ولایت، چیزی از مشکلات و محرومیت های استان کرمانشاه نفرمودند و فقط از قیام وال استریت! و احتمال سقوط و زوال آمریکا و گسترش بیداری اسلامی در اروپا سخن گفتند و صلاح ندیدند درباره سایر مسائل کم ارزش داخلی سخنی بگویند! اما این بسیجیان پروازی کیستند؟ و چرا هر سفر رهبری، دهها برابر طرحهایی که قولش را به مردم می دهند، هزینه بر می دارد؟ بسیجی پروازی به مدد پولهای بادآورده حکومتی، صبح تهرانی است، عصر شهروند خوزستان یا آذربایجان می شود! او بسته به مأموریت می تواند شهروند هرکجا باشد. دو روز قبل به کرمانشاه یا سنندج سفر می کند، لباس محلی را از بسیج تحویل می گیرد، در بازارها می چرخد و در زمان فرود آمدن سفینه ولایت، به عنوان یک شهروند کرد یا کرمانشاهی یا گیلانی و... به مسیر استقبال برده می شود و برای آقا بوسه و گل و دست و دم تکان می دهد.
بسیجی پروازی در حقیقت نقش حلقه حفاظتی رهبر را هم ایفا می کند. او باید نقش همان حلقه انگشتری را بازی کند که گویا نگین سلیمانی را در آغوش کشیده است. اینگونه دیگر هیچ شهروند ناراضی و هیچ نیازمند نامه به دستی، مزاحم تصاویر دوربینها نمی شود و دوربینهای صداوسیما فقط قافله عشق را به تصویر می کشند! بسیجی پروازی دو یا سه روز زودتر از آقا به استان می آید و دو روز بعد از رفتن ایشان، لباس محلی را از تن در می آورد و به سمت تهران و مشهد و قم بر می گردد! برای اعزام هر یک فروند از این شهروندنماهای بسیجی و برای حضور خودجوش(!) آنها در سفرهای مقام معظم رهبری و پاداش و کارانه و اسکان و تغذیه شان ، مبلغی بین یک میلیون و پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان هزینه می شود! اگر این رقم را در تعداد هزاران بسیجی اعزامی که صدا و سیما اعلام می کند و عمدتا" جمعیت غیربومی هستند ضربدر کنیم، معنای ارقام میلیاردی هزینه های سفرهای رهبر فرزانه را از نزدیک لمس خواهیم کرد. هرچند ممکن است تعداد صفرهایش، ما و شما را دچار سرگیجه و کلافگی کند و از خیر ادامه ضرب و تقسیم منصرف شویم. اما در کشوری که مردم برای دریافت ۴۰ هزار تومان یارانه صف می کشند، به یک بسیجی که در ازای یک هفته نمایش عشق به رهبر نزدیک به دو میلیون تومان درآمد نصیبش می شود، خیلی هم بد نمی گذرد!

--
دیکتاتورها باید از عاقبت قذافی عبرت بگیرنداعتراض به خشک شدن دریاچه ارومیه، رودخانه زاینده رود و ترک برداشتن سقف سی و سه پل اصفهان ارزش حمایت کامل را دارند

آیا برای آزادی موسوی و کروبی درخواست خودتان را ثبت کرده اید؟ اینجا
 سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر