۱۳۹۰ آذر ۱۱, جمعه

تشکر بیت آیت الله العظمی منتظری از همراهی مردم در مراسم نجف آباد



تشکر بیت آیت الله العظمی منتظری از همراهی مردم در مراسم نجف آباد 

احمد منتظری فرزند آیت الله العظمی منتظری در پیامی از تمامی شرکت کنندگان بویژه علمای اعلام نجف‌آباد و اصفهان و از مسئولین شهرستان نجف‌آباد از جمله امام جمعه و فرماندار و شهردار و تمامی بازاریان و کسبه که با تعطیل کردن مغازه‌ها در این جلسات شرکت نمودند تشکر کرده است.

در بخشی از پیام بیت این مرجع عالیقدر آمده است: در شرایطی است که عده‌ای همواره سعی کرده اند نام ایشان را از تاریخ حذف کنند؛ برگزاری چنین مراسمی و بزرگداشت بزرگان، خواست ملت و صلاح حکومت است. ای کاش حاکمیت از مجلس متین دیروز شما عبرت بگیرد و از اختلال در مجالسی که برای عزیزان هر گروهی برگزار می‌شود دست بردارد.

به گزارش وب سایت رسمی دفتر آیت الله منتظری متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

دو سال از رحلت فقیه عالیقدر آیت الله العظمی منتظری گذشت.

مراسم با شکوهی که به این مناسبت در شهرستان نجف‌آباد برگزار شد نشانگر قدرشناسی مردم نسبت به دوست و سنگ صبور و مرجع تقلید خود بود.

این در شرایطی است که عده‌ای همواره سعی کرده اند نام ایشان را از تاریخ حذف کنند؛ غافل از اینکه خدای سبحان می‌فرماید: «ان الذّین آمنوا وعملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودّا» ( سوره مریم، آیه ۹۶) "کسانی که ایمان آوردند و عمل صالح انجام دادند خدای رحمان آنان را محبوب می‌گرداند".

برگزاری چنین مراسمی و بزرگداشت بزرگان، خواست ملت و صلاح حکومت است. ای کاش حاکمیت از مجلس متین دیروز شما عبرت بگیرد و از اختلال در مجالسی که برای عزیزان هر گروهی برگزار می‌شود دست بردارد.

حکومتی مقتدر و ارزش‌مند است که بر مردم زنده و صاحب فکر و عقیده آزاد، حاکمیت داشته باشد. حاکمیت بر مردم گوش به فرمان و ساکت و پیرو بی چون و چرا، هنر نیست.

تاکید قرآن کریم و سفارش و روش معصومین سلام‌الله علیهم اجمعین در گفتگو و جدال احسن، نشانه زنده بودن دین مبین اسلام در همه اعصار است. به همین میزان و با همین استدلال، درجا زدن و پیروی محض، نشانه جمود و رکود یک ملت خواهد بود.

این‌جانب به نمایندگی از بیت مرحوم آیت‌الله العظمی منتظری از شما مردم قهرمان پرور نجف آباد که مراسم دومین سالگرد رحلت آن بزرگمرد را با شکوه تمام برگزار نمودید تقدیر و تشکر می‌نمایم.

همچنین از تمامی شرکت کنندگان بویژه علمای اعلام نجف‌آباد و اصفهان مخصوصا حضرت آیت‌الله آقای حاج سید جلال‌الدین طاهری اصفهانی حفظه‌الله، و از مسئولین محترم شهرستان نجف‌آباد از جمله امام جمعه محترم و فرماندار محترم و شهردار محترم و تمامی بازاریان و کسبه عزیزی که با تعطیل مغازه‌ها در این جلسات شرکت نمودند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

۱۳۹۰/۹/۱۰

احمد منتظری



--
دیکتاتورها باید از عاقبت قذافی عبرت بگیرنداعتراض به خشک شدن دریاچه ارومیه، رودخانه زاینده رود و ترک برداشتن سقف سی و سه پل اصفهان ارزش حمایت کامل را دارند

آیا برای آزادی موسوی و کروبی درخواست خودتان را ثبت کرده اید؟ اینجا
 سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر