۱۳۹۰ آذر ۱۵, سه‌شنبه

گدایی مشارکت در انتخابات توسط سایت های امنیتی؛ تکذیبیه بیانیه زندانیان سیاسی جعلی است

در متن جعلی تکذیبیه تنها تشکر بابت بازداشت فعالان سیاسی وجود نداشت!

گدایی مشارکت در انتخابات توسط سایت های امنیتی؛ تکذیبیه بیانیه زندانیان سیاسی جعلی است


به تازگی در برخی از سایت ها و رسانه های متعلق به نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و نظامی مطلبی به امضای شش نفر از فعالان سیاسی در بند، آقایان علیرضا رجایی، عبدالله رمضان زاده، داوود سلیمانی، فیض الله عرب سرخی، محسن میردامادی و بهزاد نبوی منتشر و به نقل از آنها ادعا شده که آنها طرفدار شرکت در انتخابات آتی مجلس هستند.


منابع موثق در تماس با خبرنگار کلمه اعلام کرده اند که تکذیبیه فوق کاملا ساختگی و مجعول است و به نظر می رسد پس از تحت فشار گذاشتن این افراد از سوی اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات برای تکذیب بیانیه ۳۶ نفر و مقاومت امضا کنندگان بیانیه در برابر خواست غیرقانونی آنها و عدم تکذیب بیانیه از سوی این افراد، همان نهادهای امنیتی و اطلاعاتی مطالب مذکور را جعل و در سایت های متعلق به خود منتشر کرده اند.

 

در متن جعلی منتشر شده در سایت های وابسته به نهادهای امنیتی تنها تشکر این افراد  از سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات به خاطر بازداشت خودشان ونیز کودتای انتخاباتی سال ۸۸ و تغییر نتیجه انتخابات و دستگیری فعالان انتخاباتی  از قلم افتاده است.


چندی پیش سی و شش  زندانی سیاسی منتقد در زندانهای اوین، رجایی شهر و خوزستان با صدور بیانیه ای در باره انتخابات آتی مجلس، ضمن هشدار به مسوولان ارشد نظام درباره روند فعلی اداره کشور، تاکید کرده بودند که صلاح جنبش سبز و جریان اصلاح طلب در این است که در صورت برگزاری انتخابات سالم و آزاد به طور یکپارچه از آن استقبال کنند و در صورت ناسالم بودن آن، با انسجام و وحدت و داشتن برنامه، عامل مشروعیت بخش به انتخاباتی ناسالم و غیرقانونی نشوند.

 

امضا کنندگان این بیانیه یکی از مهم ترین مشکلات امروز کشور در عرصه های مختلف از جمله انتخابات را ورود نهادها و نیروهای نظامی و امنیتی به این عرصه ها دانسته و نوشته اند: این نهادها قانونا و عرفا از ورود به آنها منع شده اند. تنها در نظام های استبدادی است که اینگونه نهادها در امور سیاسی، اقتصادی، قضایی و امثال آن مداخله می کنند و هرچه استبداد در نظامی بیشتر و شدیدتر باشد، حضور نهادهای امنیتی و نظامی نیز در عرصه های مختلف بیشتر و پررنگ تر است. در کشور ما نیز سکاندار اصلی حوادث انتخابات سال ۸۸ و پس از آن این نهادها بودند و هستند که حضور آنها همچنان ادامه دارد و فضای امنیتی سنگینی را بر کشور مستولی و سایه افکن کرده اند.


به نظر می رسد این تکذیبیه در نتیجه عصبانیت نیروهای امنیتی از انتشار وسیع و تاثیر گذاری این بیانیه بوده است.

--
دیکتاتورها باید از عاقبت قذافی عبرت بگیرنداعتراض به خشک شدن دریاچه ارومیه، رودخانه زاینده رود و ترک برداشتن سقف سی و سه پل اصفهان ارزش حمایت کامل را دارند

آیا برای آزادی موسوی و کروبی درخواست خودتان را ثبت کرده اید؟ اینجا
 سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر