۱۳۹۰ آذر ۱۸, جمعه

نامۀ مدیر مسئول «چشم انداز ایران» به خوانندگان نشریه

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 


 جـــرس: در پی اعلام لغو امتیاز نشریۀ «چشم انداز» ایران توسط دادگاه انقلاب، مهندس لطف الله میثمی، فعال ملی مذهبی و مدیر مسئول این نشریه، با انتشار نامه ای خطاب به خوانندگان نشریه، جزئیات این لغو امتیاز را شرح داد.


به گزارش منابع خبری جرس، سه روز پس از ممنوع الخروجی و متوقف ساختن مهندس لطف الله میثمی از سفر به یکی از مراسم دانشجویی خارج از کشور، نشریه «چشم انداز ایران»، به مدیر مسئولی این ، نویسنده و فعال ملی- مذهبی، با حکم دادگاه انقلاب لغو امتیاز شد.


این فعال ملی مذهبی و روزنامه نگار منتقد حکومت، در نامه خود خطاب به کاربران و خوانندگان نشریه «چشم انداز ایران» نوشته است:


به نام مهربان ترین مهربانان

بدینوسیله به اطلاع هموطنان بویژه خوانندگان عزیز نشریه چشم انداز ایران می رساند که دیروز شانزدهم آذر ماه در ساعت ۱۴ نامه ای فوری از اداره حقوقی وزارت ارشاد در دفتر نشریه دریافت کردم که نشریه چشم انداز ایران در ۳۰ شهریور امسال در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب به لغو امتیاز، و لطف الله میثمی به ممنوعیت فعالیت مطبوعاتی و حزبی وعضویت در گروه ها و سازمان ها به مدت پنج سال محکوم شده است.


گفتنی است اینجانب نه به دادگاه انقلاب احضار و نه تفهیم اتهام شده ام و نه از دادگاه بدوی و تجدید نظر آن خبری داشته ام و نه در دادگاهی حضور یافته ام و نه فرصتی برای اعتراض به حکم دادگاه داشته ام و نه از چنین حکمی معاونت مطبوعاتی و یا هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد اطلاع داشت.


اینجانب حق پیگیری و پی جویی این حکم را برای خود محفوظ می دارم و امیدوارم اجرای این حکم متوقف شود. چرا که هیچ یک از مراحل قانونی دادگاه طی نشده است.


صاحب امتیاز و مدیرمسئول دوماهنامه چشم انداز ایران
لطف الله میثمی- هفدهم آذر ماه ۱۳۹۰


گفتنی است، مهندس لطف الله میثمی، یکشنبه هفته اخیر، درحالیکه قصد خروج از کشور و شرکت در جلسات سخنرانی و سوگواری ماه محرم دانشجویان ایرانی مقیم مالزی را داشت، توسط ماموران امنیتی ممنوع الخروج شد.


این فعال ملی- مذهبی، از فعالان دانشجویی دهه‌های چهل و پنجاه شمسی است که در راه مبارزات انقلابی بار‌ها زندانی شده و یک دست و بینایی دو چشم خود را از دست داد.


وی پس از انقلاب نیز، به خاطر مواضع انتقادی خود نسبت به عملکرد حکومت، به زندان افتاد.



 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر