۱۳۹۰ آذر ۱۵, سه‌شنبه

گارد ویژه درتهران مستقر شد

گارد ویژه درتهران مستقر شد

ندای سبز آزادی: گزارش ها از تهران حاکی است، گارد ویژه ضد شورش همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در مناطقی از تهران مستقر شده است.

به نظر می رسد، استقرار پلیس ضد شورش در تهران ناشی از نگرانی جمهوری اسلامی نسبت به تجمع مردم در خیابان ها در روزهای تاسوعا و عاشوراست.

سعید سعید‌فر٬ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز استقرار گارد ویژه در تهران را تایید کرده اما در گفت و گو با خبرگزاری "نسیم" ادعا کرد که این نیرو‌ها برای تامین امنیت عزاداران در خیابان‌ها مستقر شده‌اند و حضورشان ارتباطی به مسایل امنیتی ندارد.

دوسال پیش، در عاشورای سال در عاشورای خونین سال ۱۳۸۸، سرکوب مردم معترض به نتیجه انتخابات منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان شد. در آن حادثه ماشین نیروی انتظامی وارد جمعیت شد و چند نفر را زیر گرفت و کشت.

پس از آن قوه قضاییه شاهدان زیرگرفته شدن شهروندان توسط اتومبیل نیروی انتظامی را دستگیر و محاکمه کرد. یکی از این افراد فرزند محمد توسلی، رییس دفتر سیاسی نهضت آزادی است که به جرم مشاهده این صحنه و اعلام آن محاکمه شد و به زندان افتاد.

 


--
دیکتاتورها باید از عاقبت قذافی عبرت بگیرنداعتراض به خشک شدن دریاچه ارومیه، رودخانه زاینده رود و ترک برداشتن سقف سی و سه پل اصفهان ارزش حمایت کامل را دارند

آیا برای آزادی موسوی و کروبی درخواست خودتان را ثبت کرده اید؟ اینجا
 سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر