۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

حکم بهزاد نبوی به وکیل او ابلاغ شد

 

حکم بهزاد نبوی به وکیل او ابلاغ شد

 

وكیل بهزاد نبوی از محكومیت موكل خود به 6 سال حبس تعزیری از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب خبر داد و گفت: قطعا ظرف مدت قانونی نسبت به تجدیدنظرخواهی از حكم صادره اقدام خواهم كرد.

 

صالح نیكبخت در گفتگو با ایلنا، در خصوص حكم موكل خود گفت: حكم وی در تاریخ 23 آبان‌ماه صادر شده كه از بابت اتهام اقدام علیه امنیت ملی به حداكثر مجازات پیش‌بینی شده در قانون یعنی 5 سال حبس و از بابت تبلیغ علیه نظام تحت عنوان مشاركت نبوی در اعلامیه‌ها و اطلاعیه‌های تنظیمی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در قبل از 23 خرداد و در روزهای 23 و 26 خردادماه به یك سال حبس یعنی حداكثر مجازات پیش‌بینی شده در ماده 500 قانون مجازات اسلامی محكوم شده است.

 

وكیل بهزاد نبوی در پاسخ به این پرسش كه دادگاه چه تصمیمی در مورد سایر اتهامات نبوی گرفته است گفت: در مورد نگهداری اسناد محرمانه پرونده او همچنان مفتوح است و در مورد اتهام اخلال در نظم عمومی حكم دادگاه نفیاَ ساكت است.

 

وی در مورد وضعیت نبوی اظهار داشت: طبق اعلام دادستان تهران وی به مدت 10 روز با وثیقه 8 میلیارد ریالی در مرخصی به سر می‌برد و ظرف یكی دو روز آینده برای ادامه معالجات به بیمارستان باز خواهد گشت.

 



--
شانزدهم آذر را زنده نگه داريم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر