۱۳۸۸ آبان ۳۰, شنبه

آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین: ما مصر هستیم که سپاه و بسیج پاک بماند

 

    آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین: ما مصر هستیم که سپاه و بسیج پاک بماند

     

    0:09 صبح جمعه، 29 آبان 1388

     

     

    آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیداری با رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : ما بسیار مصر هستیم که بسیج و سپاه همواره پاک بماند و مورد تهمت قرار نگیرد.

     

    به گزارش ایسنا این مرجع تقلید در دیدار سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که من دومین فردی بودم که عضو بسیج شدم گفت : ما پیوسته با جان و دل همراه سپاه و بسیج بوده ایم و از دستاوردهای آنان بسیار خوشحال می شویم. ایشان با اشاره به این که من تاریخ زنده انقلاب اسلامی هستم اظهار کرد : ما بسیار مصر هستیم که سپاه و بسیج پاک بماند و به گونه ای رفتار نشود که این دو نهاد مقدس مورد تهمت قرار گیرند.

     

    ایشان ادامه داد : این دو نهاد باید به راه خود که در واقع در راه خدا بودن است ادامه دهند و وارد میدان های سیاسی و اقتصادی نشوند زیرا این دو میدان تهمت آور بوده و چه کار انجام شود و چه نشود تهمت آور است . آیت الله موسوی اردبیلی با بیان این که باید مواظب بود که آبروی سپاه و بسیج لکه دار نشود گفت : بسیج و سپاه نعمت های خداوند هستند و باید مواظب باشیم .

     

    این مرجع تقلید با اشاره به این که در دنیا از ابتدا زننده و خورنده وجود داشته است گفت : بسیاری از این افراد از دنیا رفته اند; اما آنچه که باقی مانده اسم ها بوده است .

     

    ایشان با اشاره به وجود گرانی در کشور بیان کرد : ما باید سعی کنیم که پیوسته در کنار مردم باشیم و برای آن ها خدمت رسانی کنیم .

     

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر