۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

تجمع دانشجويان علم و صنعت ادامه دارد

 

تجمع دانشجويان علم و صنعت ادامه دارد

 

جمعي از دانشجويان علم وصنعت امروز سه شنبه 26 آبان در اعتراض به بازداشت دو هفته اي پويا شريفي، از دانشجویان این دانشگاه بار ديگر دست به اعتصاب غذا زدند.

 

اين اقدام اعتراضی نیز مانند اعتصاب غذای هفته گذشته با استقبال گسترده دانشجويان روبرو شد. به طوری که به تجمع پانصد نفری دانشجویان انجامید.

 

پویا شریفی دانشجوی کارشناسی علم و صنعت و کارشناسی ارشد امیر کبیراست که در شب 12 آبان با یورش ماموران امنیتی به منزلش بازداشت شده و تاکنون در سلول انفرادی بند 209 اوین زندانی است.

 

به گزارش جرس، اگرچه در تجمع امروز، حضور نيروهاي حراست بسيار گسترده تر بود و حتی تعدادی از نیروهای حراست اقدام به گرفتن فیلم از دانشجویان می کردند، اما تعدد اين ماموران نتوانست جلودار دانشجويان باشد و دانشجويان پس از چيدن ظروف غذا تا ساختمان رياست، دست به تجمع به دور ظرف ها زده و شعارهايي در حمايت از شريفي و در اعتراض به فضاي امنيتي دانشگاه و جامعه سردادند.

 

دانشجویان با شعارهایی از قبیل: الله اکبر، شریفی شریفی حمایتت میکنیم، کیانوش عزیزم راهت ادامه دارد، مرگ بر دیکتاتور، نصرمن الله و فتح قریب مرگ بر این دولت مردم فریب، اشک تمساح نمی خوایم دولت مصباح نمی خوایم، جنتی لعنتی تو دشمن ملتی، ما بچه های جنگیم بجنگ تا بجنگیم، می جنگم می میرم حقمو پس می گیرم، دانشجوی زندانی آزاد باید گردد، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، نه شرقی نه غربی دولت سبز ملی، کروبی بت شکن بت بزرگ رو بشکن، یا حسین میرحسین، روحانی واقعی منتظری صانعی و... انزجار خود را از رفتارهای وحشیانه کودتاچیان اعلام داشته و خواستار آزادی هر چه سریع تر و بی قید و شرط یاردبستانی شان شدند.

 

در انتهای مراسم دانشجویان ظرف های غذای خود را جمع کرده در کمال آرامش و بدون هیچ درگیری ای مراسم به پایان رسید.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر