۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

تهدید شدید رهبران جنبش سبز توسط سخنرانان مراسم نهم دی ماه مهدیه  تهران

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 12/30/10

جرس: منصور ارضی در سالگرد مراسم حکومتیِ نهم دی ماه، ضمن حمله به رهبران جنبش سبز، ادعا کرد "در این شرایط قوه قضائیه چه می خواهد بکند؟ اگر واقعا کار سران فتنه تمام است آنها را به ما بدهید، ما اعدام کنیم؛ چرا دست روی دست گذاشتید؟ مدرک می خواهید؟"


در این مراسم، مهدی طائب، از روحانیون نزدیک به محافل لباس شخصی ها، طی سخنانی ادعا کرد "بیش از نیمی از شرکت کنندگان در مراسم نهم دی ماه سال گذشته، رای دهندگان به موسوی بودند که پشیمان شده بودند."


به گزارش خبرآنلاین، این مداح سیاسی کشور، غروب پنجشنبه در سالگرد تجمع و مراسم حکومتیِ نهم دی که در مهدیه تهران برگزار شد، با بیان اینکه نباید برگزاری سالگرد نهم دی تصنعی شود، اظهار داشت: پریشب اقلیت مجلس با سران فتنه در جماران جلسه گذاشتند و گفتند شرط ما برای حضور این است که شروطی که فلانی (هاشمی) در نماز جمعه مطرح کرده است، عملی شود ما آن را قبول داریم.


منصور ارضی علاوه بر انتقاد صریح به دیدار اصلاح طلبان مجلس با محمد خاتمی، افزود "در این شرایط قوه قضائیه چه می خواهد بکند؟ اگر واقعا کار اینها (سران فتنه) تمام است آنها را به ما بدهید، ما اعدام کنیم؛ چرا دست روی دست گذاشتید؟ مدرک می خواهید؟ این جلسات اینها با سفیر انگلیس مدرک نیست؟"


این مرثیه خوان و مداحِ عضو انصار حزب الله، با بیان اینکه "سال ٨٨ سال شروع فتنه است"، خطاب به حاضران در مراسم گفت: "به شما هیاتی ها می گویم این شروع فتنه است و یک فتنه جدید تر شروع شده و امسال شروع کردند که به هیاتی ها ضربه بزنند و در مرکز امور مساجد هم یک حرفی زدند و خواستند به ابی عبدالله ضربه بزنند چون اینجاها است که حزب الهی ساز است."


ارضی افزود: پشت این جریان، در دستگاه های دولتی هم کار می کنند. اخیرا هم یکی (مشایی) گفته است کسانی که موسیقی را حرام می داند، موسیقی را نمی فهمد؛ یعنی مرجع تقلید نمی فهمد. بعد هم راحت در دفتر رئیس جمهور فعالیت می کند."


وی در ادامه خطاب به سران قوا، گفت: "حرف ما با شما این است، بیدار شوید! دارند حزب الهی ها را از سازمانها دفع می کنند. شما سعی کنید گرفتار شیطان نشوید. ما امروز خواهش می کنیم اما بعدا جور دیگری خواهیم گفت. آقا می گوید و آنها طفره می روند و آن را وتو می کنند."


گفتنی است حین پخش مستقیم سخنان حاج منصور از صدا و سیما، ناگهان ارتباط قطع شد و مجری تلویزیون آن را نقص فنی اعلام کرد و بعد از سخنرانیِ وی، مجدد پخش مستقیم ادامه یافت.


قبل از سخنرانیِ حاج منصور، مهدی طائب برای حضار سخنرانی کرد و گفت "فتنه سال گذشته یك هدف داشت و آن هم براندازی نظام جمهوری اسلامی بود. "


به گفته وی، "آنها جز به سرنگونی نظام اسلامی فكر نمی كردند، ولی نمی دانستند سرنگونی نظام ممكن نیست، الا به دو شرط؛ اول اینكه راس نظام یا ولایت فقیه را از كار بیاندازند و دوم اینكه برنامه ریزی كنند با تصحیح و اصلاح قانون اساسی ، ولایت فقیه را از قانون حذف كنند، چون تا هنگامی كه این دو مطلب در نظام است ، هیچ موضوع دیگری برایشان مهم نخواهد بود. "


وی ادعا کرد "در روز نهم دی حدود سه میلیون نفر به خیابانهای تهران آمدند؛ مردمی كه عكس آقا را به سینه زده و در حمایت از ولایت فقیه شعار دادند و اكثرا افرادی بودند كه در انتخابات رای داده بودند؛ جمعیتی كه یك میلیون و٨٠٠ هزار نفر از آنها به احمدی نژاد رای داده بود و باقی كسانی بودند كه به موسوی رای دادند، ولی فهمیدند كه هدف او براندازی نظام است، از این رو متوجه فریبش شده و به حمایت از ولی فقیه به خیابانها آمدند. "


به گزارش ایرنا، ، در این هنگام گروهی از حضار "شعار مرگ بر موسوی" سر دادند و طائب گفت: من نمی خواهم آنها(فتنه گران و سران فتنه) را به شما معرفی كنم، شما همه آنها را خوب می شناسید، بلكه می خواهم مردم را به آن آقا و جهان معرفی كنم، او كه عددی نیست، میر حسین اگر خلوص داشت از حماسه نهم دی تجربه می گرفت و در محضر مردم توبه می كرد، ولی معلوم می شود در این جریان هیچ كاره بود و بالا دست داشته كه به او فرمان می دادند.


وی در ادامه خطاب به محمد خاتمی گفت: "شما قضیه نهم دی را دیدید یا نه ؟ چرا توبه نكردی و بازنگشتی ؟ شما باید ثابت می كردی در پازلی كه دشمن برای اسقاط نظام پهن كرده ، عنصری فعال هستی... گوش كن، اطلاعیه دادی كه باید زندانی آزاد شود، فكر كن ببین كجایی و با كی حرف می زنی، ظاهرا باز خواب نما شده ای، كاش جسارت را از چاوز یاد می گرفتی كه در سازمان ملل بوش را شیطان خواند، این فیلی كه تو به آن تكیه كرده ای مردنی و بی جان شده كه چاوز هم نخ در گوش آن می كند. پس دقت كن در مقابل تو ملتی ایستاده كه خوب شما را شناخته و دیگر فریب تان را نمی خورد، بهتر است كمی فكر كنی! یادت رفته شعار آزادی مطرح ‌كردی حال اینكه خود نمی‌دانستی برای چه این شعار را می‌دهی.


به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم، جمعی از حضار از روحانیون درخواست كردند با تحصن و راهپیمایی و اعتراض از قوه قضاییه بخواهند سران فتنه را كه لباس پیامبر بر تن كرده اند، خلع لباس نمایند.


بر اساس این گزارش، حاضرین همچنین خطاب به مسوولانی كه تاكنون به زعم آنها از رهبری تمكین نكرده اند و یا موضعگیری صریحی از ابتدای فتنه تا الان نداشته اند، خاطرنشان کردند "حزب الله بیدار است تمام آنها را به اسم می شناسد و اگر به زودی در قبل فتنه موضع گیری نكنند و اعلام برائت از سران فتنه نكنند این ملت و حزب الله حسابش را با آنها تصفیه خواهد كرد."
 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر