۱۳۸۹ آذر ۲۴, چهارشنبه

فراخوان ندای سبز الله اکبر در شب عاشورای حسینی


فراخوان ندای سبز الله اکبر در شب عاشورای حسینی

جرس: گروهی از جوانان اصلاح طلب و سبز در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و سالگرد عاشورای خونین ۸۸ از از همگان دعوت کردند در شب عاشورای حسینی وشام غریبان شهدای عاشورای ۸۸ با فریاد الله اکبر خود راس ساعت ۲۲ شب ندای حق خواهی و ظلم ستیزی حسین (ع) را احیا کنند.

به گزارش تحول سبز، ما جوانان سبز ایرانی از همه ملت غیور ایران دعوت می کنیم با استفاده از فرصت برپایی تکایا و مجالس عزاداری ماه محرم به تعمیق اندیشه های سبز ایرانی و افشای زوایای کودتای خونین ۸۸ در میان آحاد مردم ایران همت بورزند ونیز از همگان دعوت می کنیم در شب عاشورای حسینی وشام غریبان شهدای عاشورای ۸۸ با فریاد الله اکبر خود راس ساعت ۲۲ شب ندای حق خواهی و ظلم ستیزی حسین (ع) را احیا کنند و در نماز ظهر عاشورا ضمن دعا برای پیروزی عاجل عدالت طلبان و مظلومان برای شادی روح شهدای جنبش سبز بخصوص شهدای ظهر عاشورای ۸۸ دعا کنند.
 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:
هموطنان سبز ایرانی!

بار دیگر محرم از راه رسید. ماه پیروزی خون بر شمشیر. ماهی که منطق و عدالت خواهی و حق طلبی در برابر زور و قدرت طلبی و ظلم ایستاد و حماسه ای ماندگار و شور انگیز خلق نمود. حسین(ع)، این نماد شجاعت و حق طلبی و ظلم ستیزی به انسانهای بعد از خود یاد داد که در برابر زر و زور و ریا و دروغ و ظلم و تزویر خاموش ننشینند و برای حفظ انسانیت خویش هر چند مظلومانه مبارزه نمایند.
 همانطور که یاور راستین جنبش سبز میر حسین موسوی در پیام اخیر خود آورده است:

"حسین (ع) زمانی به پا خاست که بازمانده‌ی دستاوردهای نهضت نیای خود را در معرض تندبادهای تمامیت‌طلبی تشنگان قدرت یافت و ذبح دین در پای برج و باروی کاخ ستمگری و خودکامگی مشاهده کرد. حسین (ع) می‌دید که باطل را لباس حق می‌پوشانند و حق را باطل جلوه می‌دهند"

"حسین (ع) می‌دانست که در این راه چه رنج‌های بزرگی در انتظار اوست: مفتیان مزدبگیر، او را به خروج از دین و ایجاد فتنه متهم خواهند کرد، خاندان پیامبر (ص) را در محاصره‌ی تنگناها و بی‌حرمتی‌های پیاپی قرار خواهند داد، و او را بر سر دوراهی انتخاب میان زندگی ذلت‌بار یا ایستادگی برای حق‌خواهی قرار خواهند داد؛ و او ایستادن را برگزید."

ملت مبارز و مومن ایران با درس گرفتن از حماسه عاشورا همواره در صف اول مبارزه با ظلم و استبداد قرار داشته و دارند. راهپیمایی های تاسوعا و عاشورای حسینی در سال ۵۷ که کاخ ظلم و استبداد شاهنشاهی را به لرزه درآورد الگوئی شد تا در عاشورای ۸۸ ملت ایران را برای ادامه مبارزه با ظلم به صحنه بیاورد.
 اما همانطور که میر حسین موسوی می گوید "به یاد دارید که در عاشورای سال گذشته با عزاداران معترض چه کردند: آنها را از پل‌ها به پایین انداختند، با ماشین از روی پیکر بی‌دفاع آنان گذشتند، سینه‌ی مالامال از عشقشان را هدف گلوله قرار دادند، و آنگاه بی‌شرمانه عکس‌العمل مردم خشمگین را با نمایش ناقص و گزینشی در رسانه‌هایشان، شورش دست‌نشانده‌های استکبار نامیدند و فریاد وا اسلاما سر دادند! آیا آن کس که ماشین پلیس دوبار از روی او رد شد، آمریکایی بود یا کسانی که از روی پل به پایین پرتاب شدند دست‌نشانده‌ی آمریکا و اسرائیل؟ یا کسانی که در ظهر عاشورا حسین حسین گویان مورد تیر مستقیم گرفتند از لشگر یزید و عمروعاص و ابن‌زیاد؟ پس از آن هم به دستگیری تعداد زیادی زن و مرد از بهترین فرزندان این انقلاب و آّب و خاک پرداختند تا فریادها را در گلو خفه کنند. غافل از آنکه خشم فروخورده‌ی مردم آگاه و مظلوم بسیار خطرناک‌تر از فریادهای تظلم‌خواهی آنها خواهد بود."
 

ملت مبارز ایران!

اینک در آستانه عاشورایی دیگرقرار داریم و نیزاولین سالگرد عاشورای خونین ۸۸٫ جنبش عدالت خواهی و حق طلبی سبز ایران میداند که پیروزی در این راه با صبر و استقامت در مبارزه محقق خواهد شد وآماده است تا از هر روزنه ای هر چند کوچک اعتراض خود نسبت به ظلم و تعدی و تجاوز به حقوق ملت را فریاد بزند.

از اینرو ما جوانان سبز ایرانی از همه ملت غیور ایران دعوت می کنیم با استفاده از فرصت برپایی تکایا و مجالس عزاداری ماه محرم به تعمیق اندیشه های سبز ایرانی و افشای زوایای کودتای خونین ۸۸ در میان آحاد مردم ایران همت بورزند ونیز از همگان دعوت می کنیم در شب عاشورای حسینی وشام غریبان شهدای عاشورای ۸۸( ۲۵ آذر ماه ) با فریاد الله اکبر خود راس ساعت ۲۲ شب ندای حق خواهی و ظلم ستیزی حسین (ع) را احیا کنند و در نماز ظهر عاشورا ضمن دعا برای پیروزی عاجل عدالت طلبان و مظلومان برای شادی روح شهدای جنبش سبز بخصوص شهدای ظهر عاشورای ۸۸ دعا کنند.
 

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
جمعی از جوانان سبز اصلاح طلب



--
سبز مي مانيم، تا هميشه

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم

بسپاریم بر سنگ مزارمان تاریخ نزنند؛ تا آیندگان ندانند بی‌عرضگانِ این برهه از تاریخ ما بوده‌ایم
(دکتر فاطمی)
راي سبز من اسم سياه تو نبود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر