۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

چشم تاریخ به راه است تا ببیند شما و امثال شما در این معرکه همیشه ظالم و مظلو...

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via Iran Green Voice Feed - Persian by سردبیر سوم on 12/16/10

ندای سبز آزادی: جبهه مشارکت ایران اسلامی در محکومیت بازداشت خانواده نوری زاد و تاج زاده بیانیه را صادر کرد ، در گوشه ای از این بیانیه آمده است « در چنین روزی امام مظلوم شهید ما که حاکمان زمان او را خارجی و فتنه گر می خواندند تکلیف همه را روشن کرد تا امروز کسی نتواند با تمسک به قران و تکیه زدن بر جایگاه پیامبر بر امت ظلم روا دارد. و امروز به قول شریعتی "آنها که رفتند کاری حسینی کردند و انها که ماندند باید کاری زینبی کنند وگرنه یزیدی اند »

به گزارش نوروز متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آقای دادستان تهران
امروز روز عاشورا است وهمزمان با اسارت آل پیامبر عوامل تحت امر شما به بازداشت خانواده دو زندانی بیگناه ،نوری زاد و تاج زاده که نماد مظلومیت همه قربانیان حوادث پس از انتخابات هستند اقدام کردند.
اوجگیری رفتار سرکوب گرانه چند هفته اخیر و بازداشتهای عجولانه و بی هدف و حتی ممانعت از برگزاری مراسم امام سید الشهدا ، نشانه در ماندگی کامل کسانی است که از این حربه در طول زمان هیچ سودی نبرده اند و اصولا برای یک حکومت هیچ چیز بدتر از این نیست که در برابر منتقدان خود که جز قلم و زبان هیچ ندارند تنها و تنها راه مقابله را زندان بداند و حتی از برگزاری دادگاه علنی واهمه داشته باشد.چرا که در برابر منطق و استدلال انها سخت دست و پا بسته است.
مگر زنداتیان بیگناه سیاسی و خانواده انها چه تقاضایی داشته اند که در برخورد با آنهااینگونه ظالمانه برخورد می شود؟
مگر انها چیزی جز اجرای قانون می خواهند؟ مگر انها چیزی جز حقوق مصرح قانونی خود مانند برگزاری دادگاه عادلانه ،تماس زندانی با خانواده، خروج از انفرادی یا دسترسی به وکیل و.... طلب می کنند که از انها دریغ می دارید که کسی مانند نوری زاد مجبور به اعتصاب غذا می شود؟
مگراین عزیزان مصداق کامل ایه شریفه "لا یحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم.." نیستند ؟
اقای دادستان
در چنین روزی امام مظلوم شهید ما که حاکمان زمان او را خارجی و فتنه گر می خواندند تکلیف همه را روشن کرد تا امروز کسی نتواند با تمسک به قران و تکیه زدن بر جایگاه پیامبر بر امت ظلم روا دارد. و امروز به قول شریعتی "آنها که رفتند کاری حسینی کردند و انها که ماندند باید کاری زینبی کنند وگرنه یزیدی اند".
اقای دادستان
چشم تاریخ به راه است تا ببیند شما و امثال شما در این معرکه همیشه ظالم و مظلوم کجا می ایستید؟ لحظه ای به خود آیید . در این شب و روزهای پر التهاب با خود خلوت کنید و ببینید در کدام صف ایستاده اید؟
جبهه مشارکت ایران اسلامی با محکومیت بازداشت خانواده دو زندانی سیاسی نوری زاد و تاج زاده ، خواهان آزادی سریع آنها و همه زندانیان سیاسی است و راه حل برون رفت از بحران مشروعیتی را که نظام و کشوربدان دچار گشته است در بازگشت به اجرای بدون تنازل قانون اساسی و پایبندی تام و تمام به همه موازین قانونی و اخلاقی توسط حاکمیت می داند و ادامه برخوردهای قهرآمیز و غیرقانونی را چاره ساز حل هیچ مشکلی نمی داند .
جبهه مشارکت ایران اسلامی
25/9/1389

 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر