۱۳۹۰ شهریور ۱, سه‌شنبه

سید محمد خاتمی با همراهی آیت الله بیات زنجانی آغاز کردند: ختم قرآن برای آزادی زندانیان سیاسی

سید محمد خاتمی با همراهی آیت الله بیات زنجانی آغاز کردند

ختم قرآن برای آزادی زندانیان سیاسی

ندای سبز آزادی: ختم گروهي قرآن كريم به صورت مجازي به نيت آزادي و سلامتي اسرا و رهبران جنبش سبز در شب شهادت امير مومنان انجام شد.

به گزارش ندای سبز آزادی، به مناسبت شهادت امير عدل حضرت علي ع ختم كروهي قرآن به صورت مجازي توسط فعالان اصلاح طلب انجام شد.

آغازگر اين عمل خدابسندانه حجت الاسلام سيد محمد خاتمي بوده .ايشان با ذكر دعا براي آزادي اسرا و رهبران جنبش سبز راس ساعت ده شب اين امر نيكو آغاز شد.همجنين آيت الله العظمي بيات زنجاني سوره مباركه يس را تلاوت نمودند.حضور هنرمندان و بازيكران بنام سينما در اين ختم به جشم ميخورد.

متن بيانيه اين ختم قرآن که در اختیار ندای سبز آزادی قرار گرفته است به شرح ذیل است:

*ختم قرآن کریم به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) و به نیت ازادی عزیزان در بند***

بسم الله الرحمن الرحیم

شب قدر است و ذیقدری ندیدم/ چنان تو، صاحب قدری ندیدم

به گاه نا امیدی های ظلمت/ مهی با طلعت بدرت ندیدم

به لیالی قدر که نزول قرآن کریم را شهادت داده اند، هولناکترین حادثه تاریخ تشیع نیز بوقوع می پیوندد و درد و داغ آن اما از سحرِ خونبار مسجد کوفه بدست کوفیان تداوم می یابد، تداوم در ایران منتسب به اسلام علی را !

حکومت ایران اسلامی که بنا بود استقرارش بر آوار استبداد شاهنشاهی باشد –و مبارک سرزمینی که به تجلی عشق علیِ مرتضی در دلهای علی مردانش میرفت چهره از ظلم پاک کند – امروز متجلی به سرود و سوگناله های ماست که شمشیرهای ابن ملجمان را آخته تر از پیش بر فرق سحری مردانِ محرابهای متعدد دارد.

یا علی که اگر روی عشقِ تو نبود و نداشتیم، داغ محرابهای خونین از پایمان می افکند.

یا علی به سیاه ترین شب ضربت به تو به صبوری تو می اندیشیم که شب را ستاره را و زلال چاه را به همدمی برگزیدی و زمزمه با رب الفلق داشتی تا فلق آشکار گردد.

یا علی شب در پشتِ حصارهای بلند و در سلولهای دور از منظر ماه و ستاره ، تنها به پشت گرمیِ عشقِ به تو، بر مریدانِ بندی ات آسان میگذرد !

یا علی پیکرهای تکیده و زخمی عاشقان تو در سیاه چالهای حکومت، به زیر تازیانه های پیاپی ، فلقِ شکوهمند را به انتظارند – دست تو به عرش حضور رب العالمین نزدیکتر است.

یا علی! آواز (یا رب الفلق ) تو باید که شولای شب را برچیند و خیمه و خرگاه کوفیان را تا زلال خورشیدِ حق مجال حضور یابد.

یا علی دلدادگان و رهپویان تو ، نفس از یاد مدام تو تازه میکنند – شب به شور عشق تو بر آنان سر میشود.و امیدشان به فجر و فلق ، به ایمان و امیدِ حصول حق است که تو منادی اش بودی.

یا علی صبرشان را پشتوانه – زخمشان را مرهم و دادشان را از بیدادگران بستان .

در شب ضربت امام عدالت، با ختم قرآن کریم از خداوند متعال می خواهیم تا تمامی سفیران آزادی را آزاد نماید و رهبران جنبش سبز را به سلامت بدارد و حصرشان را پایان دهد.

شب 21 ماه مبارک رمضان ساعت 10

ختم جمعی قرآن کریم

اللهم فک کل اسیر.

یا علی مددی


--
آیا برای آزادی موسوی و کروبی درخواست خودتان را ثبت کرده اید؟ اینجا
دیکتاتورها یکی یکی به پایان راه می رسند: قذافی، اسد و ...
سبز مي مانيم، تا هميشه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر