۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

بیانیه انجمن روزنامه نگاران زن ایران(رزا) به مناسب 13 آبان

بیانیه انجمن روزنامه نگاران زن ایران(رزا) به مناسب 13 آبان

 

 شبکه جنبش راه سبز(جرس):انجمن روزنامه نگارن زن ايران (رزا)با انتشار بیانیه ای 13 آبان امسال را متفاوت از گذشته دانست و اعلام کرد که"امسال 13 آبان را از نوعي ديگر بزرگ مي داريم از نوع مادران عزادار براي آزادي ،از نوع پدران دلسوخته كه انتظار آزادي فرزند مي كشند،از دعاي كميل همسران و مادراني كه با نداي يارب،يارب در خواست فرج از خالق خود دارند تا عزيزشان را آزاد ببينند."


انجمن روزنامه نگاران زن ایران در این بیانیه با استقبال از آزادی هنگامه شهیدی و محمد قوچانی و اعتراض به توقیف روزنامه سرمایه تاکید کرده که این انجمن خواستار "آزادي همه فرزندان در بند اين سرزمين"است كه"خواست استقلال جويي و آزادي خواهي را با پيشاني بند سبز جمهوري اسلامي عجين كرده اند."

 

متن کامل بیانیه انجمن روزنامه نگاران زن ایران(رزا) چنین است:

بنام خدا

حركت هاي پرخروش مردمي براي دستيابي به اهداف بلند همواره از خطوط زرين تاريخ يك ملت بوده است .سيزده آبان نيز كه يكي از اين روزها در تاريخ پرگوهر ايران مي باشد تصوير بلند قامت استواري بر استقلال و آزادي مردم ايران است كه با خون عزيران دانشجو خود نمايي مي كند ! اين قامت بلند در خروش ملتي كه باطنين الله اكبر در بهمن 57 به فرياد درآمد ،همراه شد تا پيام استقلال خواهي و آزادي خواهي را به عرصه جمهوري اسلامي كشاند ه تا باور كنند كه هستي ما ؛در گرو آزادي و اعتماد به راي مردم است .

اهداف بلند مردم در بلند كردن پرچم عدالت خواهي و ظلم ستيزي كه از دستان رهبران بزرگ اين سرزمين به دست مردم اين عصر رسيده يادآور خروش سياوش و سهراب و رستم و تهمينه و رودابه و ...است كه تن به ذلت ظلم دهي كه خلاف رسم ايراني نمي دهند .آري استكبار را با ايستادگي بر عدالت از ميان مي بريم تا بر سفره آزادي ، كام استقلال وعدالت را بركشيم .

امسال 13 آبان را از نوعي ديگر بزرگ ميد اريم از نوع مادران عزادار براي ازادي ،از نوع پدران دلسوخته كه انتظار آزادي فرزند مي كشند ،از دعاي كميل همسران و مادراني كه با نداي يارب ، يارب در خواست فرج از خالق خود دارند تا عزيزشان را آزاد ببينند !؟ .

اما امسال 13 آبان از نوعي ديگر است چگونه از استكبار ستيزي بگوييم در حالي كه استبداد داخلي عنان از كف داده و نعره كنان سرزمين آزادي را كه در انقلاب اسلامي 57 نور آزادي بر آن تابيد را زير پا گذاشته !؟چگونه از استكبار ستيزي بگوييم در حالي كه طب ظلم به صورتي فراگير فرزندان اين كشور و انقلاب را به گروگان گرفته !؟ براستي اكنون كه جريان استبداد آنچنان غره از پيروزي غير منتظره جعلي فرياد مي كشد تاصداي مردم ايران را خاموش كند پيشگشي بيش از منافع ملي به استكبارجهاني كه داعيه مبارزه با آن را دارد ارائه مي كند ؟! تا فارغ البال فرزندان غيور اين سرزمين كه براي پيروزي انقلا ب اسلامي خون دل خورده اند را به زير كشيده و داغ زندان بر دامان آنان بنهد.!

انجمن روزنامه نگاران زن ايران با بزرگداشت 13 آبان كه تصوير رشادت فرزندان برومند اين سرزمين است با ر ديگر با در خواست براي آزادي همه فرزندان در بند اين سرزمين كه خواست استقلال جويي و آزادي خواهي را با پيشاني بند سبز جمهوري اسلامي عجين كرد ه اند داشته و از آزادي فرزندان عرصه رسانه خصوصا هنگامه عزيز كه يك ملت برايش گريست و محمد قوچان بزرگوار ابراز خوشوقتي مي نمايد اما اين خوشوقتي ديري نپاييد چراكه عضوي ديگر از خانواده كشته شد !؟

لغو امتياز روزنامه سرمايه شوق شادي آزادي فرزندان را به تلخي سوق داد براستي هديه روز استكبار ستيزي آقاي معاون جديد مطبوعاتي وزير ارشاد همين بود !!!!!!

انجمن روزنامه نگاران بار ديگر با درخواست آزادي از مراجع ذي نفوذ و مسوول براي همه فرزندان كه به اتهامات واهي رنج زندان را متحمل شدند ، خواهان آن است كه استبداد ستيزان بدانند كه جنبش مردمي مردم ايران نفي استبداد را جز با همراهي استكبار معني نمي كند، يعني آنكه استكبار ستيزي بدون استبداد ستيزي خيالي واهي است !و بايد همه با هم فرياد نفي ظلم را در كشور و همه جهان سر دهيم !

زنده باد زنده نگهداران 13 آبان

پيروز باد ملت ايران

سرفراز باد پرچم استقلا ل و آزادی و جمهوري اسلامي ايران

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر