۱۳۸۸ آبان ۲۰, چهارشنبه

ایران سامانه دفاعی «نرم» راه‌اندازی می‌کند

    ایران سامانه دفاعی «نرم» راه‌اندازی می‌کند

     

    ایران قصد دارد برای مقابله با «عملیات روانی دشمنان» خود، دو ستاد مرکزی و عالیراه‌اندازی کند.

     

    مسعود جزایری، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، خبرراه‌اندازی این دو مرکز را امروز سه‌شنبه در اختیار خبرگزاری فارس قرار دادهاست.

     

    آقای جزایری گفته که ایران در شرایط کنونی به یک «سامانه دفاعی» برای مقابله با» دشمنان» خود نیازمند است.

     

    این مقام نظامی اظهار امیدواری کرده که با ایجاد این «سامانه دفاعی»، جمهوری اسلامی، همچون «جنگ سخت، در جنگ نرم» نیز موفق شود.

     

    منظور سرتیپ جزایری از «جنگ سخت»، جنگ هشت ساله عراق و ایران است که طی آن هزاران نفر کشته و ده‌ها هزار نفر دیگر زخمی شدند.

     

    فرماندهان سپاه پاسداران می‌گویند که دشمنان جمهوری اسلامی از پیش از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، جنگی نرم علیه این کشور را آغاز کرده‌اند و قصد سرنگونی رژیم ایران را دارند.

     

    این فرماندهان، از جنگ نرم با تعابیر دیگری همچون «کودتای مخملی» و «انقلاب رنگی» نام می‌برند.

     

    سرتیپ جزایری گفته که مقدمات ایجاد یک ستاد مرکزی و یک ستاد عالی برای مقابله باعملیات روانی دشمن، در حال فراهم شدن است.

     

    او هیچ اشاره‌ای به جزئیات شکل‌گیری و ماموریت این دو ستاد نکرده است.

     

    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چند ماه پیش، برای مقابله با «تهدید‌های اینترنتی«علیه نظام جمهوری اسلامی، یک مرکز سایبری به نام «مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته» راه‌ا‌ندازی کرده است.

     

    ماموریت این مرکز، شناسایی و انهدام شبکه‌های «برانداز اینترنتی» اعلام شده است.

     

    رادیو زمانه

     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر