۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

تاجزاده؛ مردي از جنس کوه

 
سید مصطفی تاجزاده، عضو ارشد جبهه مشارکت در ملاقات هفتگی با خانواده خود بار دیگر انجام مناظره های تلویزیونی و اختصاص فرصت ها و امکانات برابر به دو جناح را برای رفع بحران های موجود ضروری دانسته و اقدام همسرش را برای اظهارنظر در این زمینه مبنی بر آمادگی کامل او برای مناظره مورد تأیید قرار داد.

به گزارش ندای سبز آزادی، وی در نامه ای که به مناسبت بیست و نهمین سالگرد پیمان ازدواجشان که در ششم بهمن در جماران به دست امام راحل(ره) بسته شد، برای همسرش نوشته است که در برنامه های صداوسیما برخی آن چه در شأن خودشان است متوجه او کرده اند، در حالی که امکان دفاع را از او سلب کرده اند.

وی همچنین از نامردمی هایی که در حق او و دوستانش شده گله کرده و لطف خدا و آگاهی ملت را تنها پشتوانه خود برای گذران سختی های دوران حبس دانسته است.

همسر تاجزاده با اشاره به مظلومیت آزادگان دربند گفت: ما حق پیگرد حقوقی را از همه یاوه گویان اتهام زننده برای خود محفوظ می دانیم، اما در عین حال برای برخی رسانه های ارتزاق کننده از بیت المال حتی ارزش شکایت کردن هم قائل نیستیم و حاضر نیستیم با شکایت از آنان خدای ناکرده این تصور پیش آید که اهمیتی برای خودشان و اراجیف منتشر شده قائلیم.

وی در مورد شکایت های پیشین خود از خبرگزاری دولتی ایرنا و فارس نیز گفت که ظاهرا در حال پیگیری است و امیدوارم رانت های دولتی مانع اجرای قانون نشود.



--
خشمت را سرکوب کن
*دهه فجر امسال سبز تر از هميشه*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر