۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

گزارشی از حضور مردم دریکی از شعب بانک ملت برای خروج سرمایه هایشان

 

گزارشی از حضور مردم دریکی از شعب بانک ملت برای خروج سرمایه هایشان

 

این گزارش توسط یکی از دوستانم که در ایران هست به دستم رسیده : برای برداشت 400 هزار تومان پولم که در بانک ملت گذاشته بودم به بانک رفتم . ساعت حدود 10:55 بود که رسیدم و نوبت گرفتم و دیدم که شماره ام 409 است و الان داره شماه 265 سرویس دهی می شه !!
 
فهمیدم که ساعت ها علاف هستم ولی منتظر موندم. با افرادی زیادی در بانک صحبت کردم، خیلی هاشون که بیشتر پیر بودند و پولدار ! یکیشون می گفت : " اومدم پولهامون رو خارج کنیم. پسرم میگه دارن ورشکست می شن؟! راست می گه؟" گفتم "تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها ...." خلاصه از این مکالمه این تیپی زیاد داشتم تا ساعت 12:50 که توبتم شد. رفتم جلو باجه کناری یک آقایی اومده بود 10 میلیون چک نقد کنه. بانکیه بهش گفت فقط می تونم چک بین بانکی بدم. پسر گفت که نه پول می خوام. بانکی گفت پس یک حساب اینجا باز کن پول رو بریز تو این حساب !!!! پسرک گفت نه چون باید بریزم به یک موسسه قرض الحسنه. بانکی گفت که پس فقط بهت پول نقد می دم. پسرک گفت که نه تراول می خوام. بانکی گفت که تراول اصلا نداریم! پسرک گفت من 10 میلیون نقد را کجا ببرم ؟ خلاصه کمی بحث پیش اومد تا اینکه بانکدار محترم درب کشوی خود را باز کرد و به تعداد زیاد ! تراول در آورد شمرد و داد به پسرک ! (پایان پرده اول)
 
نوبت من شد فیش را دادم به آقای بانکی و در همین حال داشت با تلفن صحبت می کرد و می گفت نه بابا چرا می خوان پولشون رو بردارن؟ که ناگهان برای چند ثانیه مرد ساکت شد و گفت باشه بگو بیان ببینم چی کار می کنم (پایان پرده دوم)
 
داشتم از بانک می اومدم بیرون که ناگهان صدای فریاد یک شخص سن بالا امد که یعنی چه؟!!! من می خوام پولم را بردارم شما می گی بیشتر از 15 تومان نمی شه ؟ من اختیار پول خودم رو هم ندارم ؟!! این مشکل من نیست، باید از روز اول می گفتید ...(پایان پرده آخر از بانک رفتن من)

 

 



--
خشمت را سرکوب کن
*دهه فجر امسال سبز تر از هميشه*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر