۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

نامه سرگشاده مخملباف به آیت الله وحید دررابطه با اعدامهای اخیر

نامه سرگشاده مخملباف به آیت الله وحید دررابطه با اعدامهای اخیر

 
  شبکه جنبش راه سبز(جرس): محسن مخملباف در رابطه با اعدام آرش رحمانی‌پور و محمدرضا علی‌زمانی نامه سرگشاده ای به آیت الله وحید خراسانی پدرهمسر آیت الله صادق لاریجانی نوشت و  نسبت به این مساله معترض شد . در بخشی ازاین نامه آمده است: " آیا مقلدین شما چنانچه سکوت شما را بر اعدام جوانان سبز ایران که از امروز صبح توسط داماد شما شروع شد ببینند، آیا باز هم از شما تقلید خواهند کرد؟"
 
 متن نامه محسن مخملباف که به جرس رسیده به شرح زیراست:
 
 جناب آقای ( آیت الله ) وحید خراسانی
 
 اگر می دانستید روزی پدرزن یک قاتل خواهید شد آیا باز هم در سال 1300 هجری شمسی در شهر نیشابور به دنیا می آمدید؟
نه گمان نمی کنم.
آیا اگر می دانستید صادق لاریجانی روزی رئیس رسمی قوه قضائیه خواهد شد تا امروز صبح دستش را به خون دو جوانی که به دنبال رای خود بودند آلوده کند، آیا به وصلت دخترتان با او رضایت می دادید؟
نه گمان نمی کنم.
 
جناب آقای ( آیت الله ) وحید خراسانی
 
 امروز روز تسلیت به شماست، نه تسلیت به دو مادری که داغدار فرزند خود شدند. برای انسان های با وجدان راحت تر است شاهد شهادت فرزند خود باشند تا شاهد قاتل شدن داماد خویش.
 
 جناب آقای ( آیت الله ) وحید خراسانی
 
 دختر شما از امروز سر بر بالین قاتل رسمی مردم ایران می گذارد. آیا شما از این بابت شرمنده نیستید؟
اگر میرزا مهدی اصفهانی و میرزا عبدالهادی شیرازی و سید ابوالقاسم خویی اساتید شما می دانستند حضرتعالی در چنین روزی در مقابل قاتل بودن دامادتان سکوت می کنید، آیا شما را به حوزه درس خود راه می دادند؟
نه، گمان نمی کنم.
 
 جناب( آیت الله ) وحید خراسانی
 
 شما که حاضر نشده اید هیچ یک از مقامات رسمی کشور جمهوری اسلامی، از رئیس جمهور تا رئیس مجلس را به منزل خود بپذیرید و در سایت رسمی خود به این امر افتخار می کنید آیا از امروز صادق لاریجانی قاتل رسمی ملت ایران را به منزل خود راه می دهید؟
نه، گمان نمی کنم.
 
 حضرت استاد ( آیت الله ) وحید خراسانی
 
 در دو، سه هزار طلبه ای که هر روز کلاس درس شما را به یکی از شلوغ ترین کلاس های درس حوزه علمیه قم تبدیل می کنند از آنروست که شما تا به حال حاضر نشده اید بر تئوری ولایت فقیه کتبا و شفاها صحه بگذارید. آیا این طلاب آگاه چنانچه در مقابل جلاد شدن دامادتان سکوت کنید باز هم در کلاس درس شما حاضر خواهند شد؟
نه، گمان نمی کنم.
 
جناب آقای ( آیت الله ) وحید خراسانی
آه مظلوم ملت سبر ایران، بیت رهبری که هیچ، عرش خدا را لرزانده است، آیا نفرین مردم بر دین و دنیا و خوشبختی دختر شما بی اثر خواهد بود؟
نه، گمان نمی کنم.
 
 حضرت آیت الله وحید خراسانی
 
 آیا مقلدین شما چنانچه سکوت شما را بر اعدام جوانان سبز ایران که از امروز صبح توسط داماد شما شروع شد ببینند، آیا باز هم از شما تقلید خواهند کرد؟
نه، نه، نه. گمان نمی کنم!
 
 محسن مخملباف


--
خشمت را سرکوب کن
*دهه فجر امسال سبز تر از هميشه*


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر