۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

همبستگي جنبش سبز با مراجع ومساجد سبز همزمان با چهلمين روزدرگذشت آيت الله العظمی منتظري


همبستگي جنبش سبز با مراجع ومساجد سبز همزمان با چهلمين روزدرگذشت آيت الله العظمی منتظري

جنبش راه سبز (جرس): همانطور كه انتظار مي رفت مقامات جمهوري اسلامي اجازه برگزاري آزادانه مراسم هاي سومين روز و همفتمين روز درگذشت آيت الله منتظري را ندادند.
از اين رو فعالان جنبش سبز و علاقمندان به اين مرجع سبز در حال برنامه ريزي براي برگزاري چهلمين روز درگذشت اين مرجع سبز در روز پنج شنبه 8 بهمن در سراسر كشور هستند.


به گزارش خبرنگار جرس،  مردم در سراسر كشور در شب جمعه هفته جاري با حضور در مساجد نزديك به جنبش سبز و بيوت مراجع سبز ياد آن مرجع آزاده را گرامي داشته و براي شادي روح كليه شهداي سبز اقدام به فاتحه و قرآن خواني و برگزاري مراسم دعاي كميل خواهند كرد.


حضور مردم با نمادهاي سبز؛ عكس آيت الله منتظري و پوستر هاي شهداي سبز در نماز جماعت مغرب و عشاي روزپنج شنبه و قرآن خواني پيش از نماز مغرب و عشا و سر دادن الله اكبر بين دو نماز و دعا براي شادي روح مرجع سبز و شهداي جنبش سبز و برگزاري دعاي كميل پس از نماز مغرب و عشا در محل مسجد از ديگر برنامه هاي اين روز هستند.

اين مراسم در 10 مسجد شهر تهران و در 1 مسجد سبز ديگر شهرهاي ايران به طور همزمان برگزار خواهد شد. اسامي مساجد و اخبار تكميلي اين مراسم به زودي از سوي شبكه جنبش سبز اطلاع رساني خواهد شد

--
خشمت را سرکوب کن
*دهه فجر امسال سبز تر از هميشه*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر