۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

هاشمی رفسنجانی: راهپیمایی۲۲ بهمن با آرامش و عظمت خاص‌برگزار شود

بهمن نقطه مشترک وحدت و نماد وفاداری به نظام اسلامی است

جنبش راه سبز (جرس): رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ۲۲ بهمن نقطه مشترک وحدت و نماد وفاداری به نظام اسلامی است.

به گزارش ایلنا، هاشمی رفسنجانی در ابتدای جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن به ویژگی‌ها و حساسیت‌های راهپیمایی این روز به عنوان یک عید ملی در سال جاری پرداخت و گفت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا، اخیرا تحرکات و حملات جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران با همراه کردن برخی کشورهای دیگر که قبلا موضع خصمانه نداشتند آغاز کرده است و سعی دارند با تشدید تحریم‌ها و تهدیدها که احتمالا بخشی از آن می‌تواند جنگ روانی نیز باشد، فشارهای سیاسی خود بر جمهوری اسلامی ایران را مضاعف کنند.

وی افزود: آنها باید بدانند که ایران در موضوع هسته‌ای چه غنی‌سازی و یا مبادله اورانیوم کاملا جدی است و راه ما غیرقابل برگشت است و عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، انسجام داخلی و پرهیز از تفرقه در داخل کشور را برای خنثی‌سازی فشارهای خارجی و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حیاتی و خطیر توصیف کرد و گفت: دلسوزان و عاشقان نظام از همه گروه‌ها و طرف‌ها باید تلاش کنند راهپیمایی امسال روز عید ملی ۲۲ بهمن، با آرامش و عظمت خاص خود برگزار شود چون هرگونه تعارض و خشونت در جهت خواست دشمنان خواهد بود.

وی از همه آحاد مردم، طرف‌ها و قشرها در سراسر کشور دعوت به عمل آورد با حضور حماسی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، این روز را به مانور وحدت ملی برای حفظ نظام و حمایت از جمهوری اسلامی علی‌رغم برخی اختلاف سلیقه‌ها تبدیل کنند و با این حضور و مانور سراسری، دشمنان خارجی را از دستیابی به اهداف شومشان مایوس نمایند.

هاشمی‌رفسنجانی تاکید کرد: ۲۲ بهمن نقطه مشترک حفظ و تقویت وحدت و نماد وفاداری مردم به نظام اسلامی است که امیدواریم با شکوه خاص خود برگزار شود.

 

--
خشمت را سرکوب کن
*دهه فجر امسال سبز تر از هميشه*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر