۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

نامه سرگشاده مدرسین و طلاب سبز حوزه علیمه قم به احمد جنتی امام جمعه تهران

نامه سرگشاده مدرسین و طلاب سبز حوزه علیمه قم به احمد جنتی امام جمعه تهران

آقای احمد جنتی! بعد از خیانت به مردم، جز سخنان امروز انتظاری از شما نبود!


بسمه تعالی

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ سوره بقره، 156

كسانى كه چون مصيبتى به آنان برسد مى‏گويند ما از آن خدا هستيم و به سوى او باز مى‏گرديم
قال رسول الله صلی الله علیه و آله:

اذا ظهر البدع فللعالم ان یظهر علمه و الا فعلیه لعنة الله
دبیر شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران!

خوب به یاد داریم که اوایل انقلاب در خوزستان، به عنوان امام جمعه و حاکم شرع، با جوانان، روشنفکران و دانشگاهیان چه کردید. خوب به یاد داریم همان موقع دست خود را به خون ابریا و آزادمردان ایران زمین آلوده کردید و جوانان را به قتلگاه فرستادید.

آقای احمد جنتی! خوب خیانت شما را در همه انتخابات گذشته و بخصوص کودتای اخیر به یاد داریم. خوب به یاد داریم چند روز قبل از انتخابات اخیر در جایی حمایت خود را از احمدی نژاد ناشیانه مطرح کردید.
آقای احمد جنتی! شما در امانت خیانت کردید و بعد از خیانت به امانتی که مردم در دست شما داشتند، سخنان عجیبی مطرح کردید که یکی پس از دیگری، مؤید چهره واقعی شما است.
آقای احمد جنتی! بعد از خیانت به مردم جز سخنان امروز انتظاری از شما نبود.

آقای احمد جنتی! اگر ذره ای برای مردم معتقد به مبانی اسلامی در بی تقوایی و بی دانشی شما تردیدی بود، امروز دیگر جای هیچ ابهامی باقی نمانده است. شما به چه وجه شرعی و فقهی، کشتار جوانان بی گناه که تنها به صورت مسالمت آمیز در چارچوب قانون اساسی جق خود را می خواستند، تأیید می کنید و بر خلاف همه موازین فقهی باب قضاء، یکجانبه برای جلادانی که خود قهرمان بی رحمی هستند و به نا حق لباس قضاء به تن کرده اند، توصیه به شقاوت و بی رحمی بیشتر را دارید.
آقای احمد جنتی! آیا این بود ثمره ی همه خون هایی که تا امروز برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ریخته شده است؟ بدون تردید، شما آلتی بیش نبوده و نیستید، که باید اوامر رهبری را تنفیذ کنید.

بدینوسیله به پیشگاه مقدس امام زمان که در سوگ فرزندانش (محمد علی زمانی و آرش رحمانی پور) به غم و ماتم نشسته است، تسلیت می گوییم و سپس نه تنها به پدر و مادر شهدای از دست رفته، بلکه به همه ملت غیور ایران با قلب آکنده از حزن و تاسف، برای از دست دادن چنین فرزندانی تسلیت می گوییم.
ما مدرسین و طلاب سبز حوزه علمیه قم تنها به همین دلیل به هم پیوسته و اعلام موجودیت کردیم، تا در چنین شرایطی که هیچگونه صدایی از روحانیت و مراجع تقلید وابسته به گوش نمی رسد، ما فریادگر مظلومیت روحانیتی باشیم که خود قربانی آزادی خواهی و آزاد منشی بوده و اکنون نیز هست و خواهد بود. مانند نمونه های بارزی چون: آیات عظام شریعتمداری، که پیشتاز این قافله بود و سید حسن قمی، شیخ شبیر خاقانی، سید محمد شیرازی، سید رضا صدر (رضوان الله تعالی علیهم اجمعین) و به خصوص بزرگ آزادمرد قرن معاصر، مرحوم آیت الله العظمی منتظری که حتی از بدن بی جانش در چنان وحشتی فرو رفته اید، که اجازه هیچگونه اقامه مجالس فاتحه را نداید و هم اکنون خانه او را محاصره و قبر سید محمد شیرازی و شیخ شبیر خاقانی را تخریب کرده اید.

ما ملتمسانه فریاد می زنیم که آقایان علمای اسلام! مراجع تقلید! خطباء! دانشمندان! نویسندگان! روشنفکران! اندیشمندان! و نخبگان! سکوت تا به کی؟ به داد اسلام مظلوم، انسان مظلوم برسید. خونهای به ناحق ریخته شده ی دو چهره مظلوم اخیر (شهیدان محمد علی زمانی و آرش رحمانی پور) حجت را بر ما و شما تمام نمی کند؟ از یاد برده اید سخن رسول خدا صلوات الله علیه را که اذا ظهر البدع فللعالم ان یظهر علمه و الا فعلیه لعنة الله
آقای احمد جنتی! در خاتمه آگاه باشید که دیر یا زود، در برابر محکمه خلق و خالق هیچ پاسخی برای این همه ظلم و جنایت آنهم به نام دین نخواهید داشت.

ملت شریف ایران! در آینده ای نه چندان دور، در سایت متقن که مربوط به ما خواهد بود شاهد کیفر خواست فقهی و شرعی مدرسین و طلاب حوزه های علمیه نسبت به رهبری و همه مسئولین خواهید بود.

 
مدرسین و طلاب سبز حوزه علمیه قم

--
خشمت را سرکوب کن
*دهه فجر امسال سبز تر از هميشه*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر