۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

زمان و مکان مراسم چهلم آيت الله منتظری

زمان و مکان مراسم چهلم آيت الله منتظری (جمعه ۹ بهمن ساعت ۳ الي ۵ بعدازظهر)

‏‏

‏چهل روز از رحلت جانگداز عبد صالح خداوند، اسطوره مجاهدت و مقاومت ، بزرگمرد عرصه فقاهت ،‏ ‏حضرت آيت الله العظمي منتظري (رضوان الله تعالي عليه) مي‎گذرد. ‏ ‏چهل روز پيش ، آن فقيه بزرگوار، مشتاق و سبكبار، نداي (فادخلي في عبادي وادخلي جنتي) حق را لبيك‏ ‏گفت و امتي را ناباورانه ، عزادار و داغدار خويش نمود; و اينك در چهلمين روز فراغش به سوگ‏ ‏مي‎نشينيم . ‏ ‏به سوگ مي‎نشينيم به ياد آن قلب هميشه تپنده تاريخ ، كه در برابر تمامي جور و ستمي كه بر او مي‎رفت‏ ‏اسوه صبوري و پايمردي و استواري بود، اما تحمل و توان مشاهده كوچكترين ظلمي را در حق هيچ‏ ‏انساني نداشت ، هر انسان با هر مسلك و عقيده و مرام ; او كرامت انساني را بسيار ارج مي‎نهاد. به پيروي‏ ‏از مولاي خود حضرت علي (ع)، پست و مقام را تا زماني ارزشمند مي‎دانست كه بتواند حق مظلومي را‏ ‏بستاند و پناه بي پناهي باشد يا باطلي را از جامعه بزدايد. ‏ ‏چهل روز است كه روح پر فتوح آن عزيز به معراج رفته و در جوار رحمت الهي مأوا گرفته است .
 
‏ضمن عرض تقدير و تشكر از حضرات مراجع عظام و علماي اعلام ، دانشگاهيان و روشنفكران و كليه‏ ‏اقشار ملت بزرگوار كه با ارسال پيام و بزرگداشت آن مرجع عاليقدر، مقام والاي علم و حريت را ارج‏ ‏نهادند، مراسم اربعين آن فقيد سعيد را با توجه به تضييقاتي كه متأسفانه وجود دارد، بدين گونه به اطلاع‏ ‏مي‎رسانيم :
 
‏زمان : جمعه ‏1388/11/9‏ مطابق با سيزدهم صفرالمظفر، ساعت 3 الي 5 بعدازظهر ‏ ‏مكان : قم ، بلوار شهيد محمد منتظري ، دفتر و بيت فقيه عاليقدر بيت آيت الله العظمي منتظري (رضوان الله تعالي عليه)

 

 



--
خشمت را سرکوب کن
*دهه فجر امسال سبز تر از هميشه*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر