۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

برای دومین بار؛ تجمع اعتراضی خانواده‌های شهدای هفتم تیر در اعتراض به تدوام بازداشت علیرضا بهشتی

برای دومین بار؛ تجمع اعتراضی خانواده‌های شهدای هفتم تیر در اعتراض به تدوام بازداشت علیرضا بهشتی


جنبش راه سبز (جرس): جمعی از خانواده‌های شهدای ۷تیر در اعتراض به تداوم بازداشت دکتر علیرضا بهشتی، بار دیگر در بهشت زهرا و مزار شهید آیت‌الله بهشتی گرد هم آمدند.

به گزارش «پارلمان‌نیوز»، در این جمع پس از فاتحه‌خوانی و قرائت دعای ندبه، فرزند یکی از شهدا ضمن انتقاد نسبت به تداوم بازداشت فرزند شهید آیت‌الله بهشتی، گفت:«پرسش ما امروز این است که چرا فرزند معمار دستگاه قضایی، باید بدون ارائه هیچ گونه مدرک و سندی همچنان در زندان و بازداشت باشد.»

وی با بیان اینکه نسبت به وضعیت سلامت فرزند شهید بهشتی بسیار نگرانیم، تاکید کرد:«متاسفانه تاکنون وکیل وی نیز نتوانسته دیداری با او داشته باشد. در حالی که باید زمینه انجام این دیدار هرچه زودتر فراهم شود. دادستان تهران باید نسبت به این مسئله و وضعیت سلامتی دکتر بهشتی پاسخگو باشد.»

او ادامه داد:«زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که فرزند معمار انقلاب مدت‌ها بدون هیچ اطلاعی به خانواده او در زندان و بازداشت به سر برد. همان‌گونه که حضرت امام(ره) فرمودند بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد، مظلومیت شهید بهشتی فقط مختص به دوره زندگی‌اش نبود، بلکه پس از او نیز و او و خانواده‌اش مظلوم زیستند و مظلومانه به دفاع از انقلاب برخاستند.»

این جمع از خانواده های شهدای ۷ تیر تاکید کردند که این برخوردها با فرزند شهید بهشتی، وجهه نظام جمهوری اسلامی را مخدوش می‌کند و موجب دلسردی دلسوزان واقعی انقلاب اسلامی می‌شود.

گفتنی است این جمع از خانواده های شهدا ۷تیر در نامه ای به دادستان تهران ضمن اعتراض به تداوم بازداشت فرزند شهید آیت الله بهشتی، نگرانی خود از وضعیت سلامت وی اعلام کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت وی بدون شائبه فشارهای سیاسی و آزادی هر چه سریع تر وی شدند.

این جمع از خانواده های شهدای ۷ تیر هفته گذشته نیز در اقدامی اعتراضی در بهشت زهرا جمع شدند



--
خشمت را سرکوب کن
*دهه فجر امسال سبز تر از هميشه*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر