۱۳۸۹ شهریور ۱۱, پنجشنبه

شهر تهران چهره نظامی به خود گرفت

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 


ندای سبز آزادی: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از آغاز اجرای عمليات "مهار جرايم" از امروز پنجشنبه با حضور گسترده ماموران نيروی انتظامی و يگان ويژه در سطح شهر تهران خبر داد.

 

به گزارش دانشجو نیوز ، حسین ساجدی نیا گفت: پلیس تهران در هر سه ماه یک تمرین عملیاتی را به منظور ایجاد تعامل بین پلیس های تخصصی اجرا می کند بر همین اساس در روز جاری نیز این طرح از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۲ ادامه دارد.

به گفته سردار ساجدی نيا، ماموران نيروی انتظامی كليه نقاط حساس شهر را شناسايی كرده و طی عملياتی در اين نقاط حساس مستقر شدند تا طرح مهار را سريعا انجام دهند.

وي تاكيد كرد: ماموران نيروی انتظامی در آمادگی صد درصدی قرار دارند و در طول شش ماه گذشته در بالاترين سطح هماهنگی قرار داشته‌اند.

پیش از این نیز قبل از سالگرد انتخابات ۲۲ خرداد سال ۸۸، نیروهای امنیتی و نظامی اقدام به برگزاری مانور های کرده بودند تا با ایجاد فضای رعب و وحشت از حضور مردم در خیابان ها جلوگیری کنند. تنها یک روز مانده به روز قدس، دوباره نیروهای امنیتی با حضور خود در خیابان های شهر تهران قصد دارند فضایی امنیتی-پلیسی به جامعه ببخشند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در باره روز قدس گفت: در روز قدس نیروهای پلیس در تمام نقاط سطح شهر حضور داشته و مانع بروز کوچکترین مشکل می شوند.

بعد از سرکوب گسترده مردم که بعد از کودتای انتخاباتی سال گذشته که به خیابان ها آماده بودند، مسولین حکومتی و اطلاعاتی به شکل های مختلف از نابود شدن جنبش سبز خبر داده بودند ولی با نزدیک شدن به سالگرد ها و مناسبت های وقایع مختلف در ایران شاهد اخلال در شبکه های تلفن همراه، قطع کردن و یا کند کردن اینترنت و نهایتا حضور گسترده نیرو های نظامی امنیتی در سطح شهر هستیم که این نشان دهنده ترس کودتاچیان از حضور دوباره مردم و شکل گیری دور جدید اعتراضات است.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر