۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

تخلیه منطقه سکونت مهدی کروبی از لباس شخصی‌ها و تهدید به بازگشت در شب

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 9/3/10

جرس: نیروهای بسیج، لباس شخصی‌ها و ماموران نیروی انتظامی ساعاتی پیش منطقه محل سکونت مهدی کروبی را تخلیه کردند و تنها یک ماشین نیروی انتظامی با چند موتور لباس شخصی از حفاظت اطلاعات، در مقابل منزل وی ایستاده‌اند؛ گرچه در هنگام ترک محل، اعلام کرده‌اند که شب دوباره باز خواهند گشت.


به گزارش یک شاهد عینی، همسایه‌ها که از رفتن این گروه و بازگشت آرامش به منطقه ابراز رضایت می کردند از عدم برخورد نیروی انتظامی با رفتارهای بسیجیان و لباس شخصی‌ها و سلب آسایش خانواده خویش و خانواده کروبی گله‌مند بودند.


وی معتقد است همسایه‌ها با ابراز تاسف و ناراحتی برای این نهاد انتظامی که وظیفه اش حفظ امنیت مردم است اظهار کردند که "گویا امنیت مردم به هیچ عنوان اهمیتی برای این ارگان ندارد و وظیفه ای هم در این قبال موضوع ندارد."


این شاهد عینی می‌گوید: با این وجود اغلب همسایه‌های محل سکونت مهدی کروبی، نسبت به پایمردی کروبی اظهار رضایت کرده و از این که وی بر سر حرف و حقوق مردم ایستاده و گفته که "به هیچ عنوان بر سر حقوق مردم و حرفشان کوتاه نمی آید" بسیار خرسند بودند و با تحسین از وی یاد می‌کردند. این تحسین در گفته‌های برخی از ماموران نیروی انتظامی نیز به گوش می‌رسید.


وی معتقد است که ورود و خروج مهاجمان را از ناحیه ستاد مقاومت بسیج جماران از شعبات سپاه محمد رسول الله واقع در خیابان شهید دکتر لواسانی (فرمانیه) دیده است.


گفتنی است نیروهای لباس شخصی پس از ترک محل اعلام کرده‌اند که شب هنگام دوباره باز خواهند گشت و تهدید کرده‌اند که این بار برخورد "جدی‌تری" نشان خواهند داد.


 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر