۱۳۸۹ شهریور ۱۸, پنجشنبه

استقرار مجدد نیروهای امنیتی و یگان ویژه در مقابل منزل مهدی کروبی

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 9/9/10

به بهانه جلوگیری از اقامه نماز عید فطر

جـــرس: با گذشت یک هفته از حملات خشونت بار شبه نظامیان بسیج به منزل و منطقه مسکونی مهدی کروبی، گزارش منابع خبری حاکی از آن است که از ظهر روز پنجشنبه ١۸ شهریور ماه، نیروهای امنیتی با استقرار در اطراف منزل مهدی كروبی، رفت و آمد به این ساختمان را تحت كنترل خود قرار داده اند.


به گزارش سحام نیوز، این نیروها با ادعای اینكه "خبر رسیده است كه مهدی كروبی قصد برگزاری نماز عید فطر را دارد"، اقدام به استقرار مجدد در مقابل منزل وی نموده اند.


گفتنی است، هفته گذشته نیز، مهاجمان لباس شخصی با بهانۀ جلوگیری از حضور کروبی در مراسم روز قدس، به تجمع و هتاکی دست زده و در شعارهایشان نیز آن را مطرح كرده بودند.


بنا به گزارش سحام نیوز، مهدی كروبی قصد برگزاری نماز عید فطر را نداشته و ندارد و اخبار منتشر شده در برخی سایت ها، مورد تایید نمی باشد.


سحام نیوز همچنین خاطرنشان کرد "موارد فوق توسط فرزند مهدی کروبی به یگان مستقر در محل نیز اطلاع داده شده است."


لازم به ذکر است طی روز های آخر هفته اخیر، بویژه از پنج شنبه یازدهم شهریورماه، بسیجیان مسلح و شبه نظامیان حامی رهبر جمهوری اسلامی، ضمن سردادن شعار و هتاکی به مهدی کروبی، با تیراندازی و پرتاب کوکتل مولوتوف به منطقه مسکونی وی حمله کرده و موفق به شکستن درب ورودی منزل شده بودند؛ تا اینکه با مقاومت محافظان نتوانستند به طبقات و شخص مهدی کروبی دست یابند.


سپاه پاسداران چند روز پس از آنکه موج انتقادات نسبت به اینگونه هتاکی ها بالا گرفت، با صدور اطلاعیه‌ای‏ تاكید كرد كه "حاشیه‌سازی برخی عناصر خودسر در تجمع مقابل منزل مهدی كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن شد،‏ حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر است."



 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر