۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

درخواست دانشجویان عضو ستاد کروبی برای حضور سبز مردم در روز قدس

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 


ندای سبز آزادی: جمعی از دانشجویان عضو ستادهای انتخاباتی مهدی کروبی با صدور اطلاعیه ای از مردم خواستند که در راهپیمایی روز قدس حضور سبز داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است:
بیش از یک سال از تلاش و مبارزه مردم ایران برای احقاق حقوق از دست رفته و تغییر وضعیت اسفبار کشور می گذرد. بیش از یک سالی که همواره با حوادث مختلف همراه بوده است؛ از حماسه هایی بزرگ و تاریخ ساز همچون ۲۵ خرداد، روز قدس و عاشورا و…، تا درد و رنج ها و هزینه هایی که در راه آزادی و حقوق انسانی داده شد.
سال پیش در چنین روزهایی و در شرایطی که اقتدارگرایان در خیال خام فروکش کردن آنچه که فتنه می خواندند بودند، حماسه ای ساخته شد که در تاریخ مبارزه با ظلم و ستم ماندگار ماند.
آری! آزادی همواره هزینه داشته و خواهد داشت و کوچکترین تلاش ها نیز در این راه بی اثر نیست و ای بسا که مدت ها بعد نتیجه خود را نمایان سازد. چه آنکه نهضت ملی دکتر مصدق و کودتای ۲۸ مرداد، یکی از زمینه های انقلاب اسلامی شد. انقلابی که از همان سال های نخست با انحرافاتی رو به رو شد و اوج انحرافش را امروز با پوست و استخوان لمس می کنیم.
انحرافی که برای اصلاح آن در انتخابات سال گذشته تلاش شد اما نتیجه اش تقلب گسترده نظامیان در انتخابات و به حبس کشیده شدن یاران و حامیان میرحسین موسوی و کروبی و شهادت جمعی از بهترین های ملت بود.
هم اکنون که صدها زندانی سیاسی از دوستان و همراهانمان را تنها به دلیل دفاع از حقوق مسلم و ابتدایی مان در حبس می بینیم، چگونه می توانیم به کنج خانه بخزیم و تنها نظاره گر باشیم؟!
امروز به حرمت خون هایی که در راه آزادی نه تنها در این یک سال که از سال ها قبل در ایران عزیز ریخته شده است و برای عدلت و آزادی، و به پاس مقاومت میرحسین موسوی و یارانش در مقابل تقلب گستره و ایستادگی و پایمردی های مهدی کروبی و اتحادی ماندگار بین این دو که از فردای انتخابات قوتی صدچندان گرفت، از دانشجویان و مردم ایران برای حضوری سبز در راهپیمایی روز قدس دعوت می کنیم
روز قدس، روز فریاد مظلومیت علیه ستمگری هاست و فرصتی برای فریاد درد و رنجی که در یکسال و چندماه اخیر بر ملت ما گذشت. ما دانشجویان عضو ستاد انتخاباتی شیخ شجاع اصلاحات، ضمن دعوت از همه گروهها و اقشار به ویژه دانشجویان و جوانان سبز ایران برای شرکت گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس، از همگان دعوت می کنیم تا از دادن شعارهایی که تنها موجب سوء استفاده اربابان قدرت و امپراطوری های دروغ می شود پرهیز کنیم و حمایت خود را از رهبران سبز ایران بار دیگر به نمایش بگذاریم.
به امید آزادی، جمعی از دانشجویان عضو ستادهای انتخاباتی مهدی کروبی

 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر