۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

در پی تداوم درگیری ها، سرتیم محافظان کروبی به بیمارستان منتقل شد

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 9/2/10

جـــرس: در پی حملات لباس شخصی ها و بسیجیان مسلح به منزل مسکونی مهدی کروبی و درگیری های رخ داده در آن منطقه، سرتیم محافظانِ وی به بیمارستان منتقل شد.


به گزارش سحام نیوز، آقای یاری سر تیم محافظان مهدی کروبی که برای صحبت با مهاجمین مسلح به سمت آنان رفته بود، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به حالت اغما فرو رفت، طوریکه در پی این اقدام نامبرده سریعا به بیمارستان منتقل شد.


همزمان گزارش ها از محاصره کامل منطقه و تداوم تیراندازی شبه نظامیان بسیج به ساختمان محل سکونت کروبی و قطعی تمامی چراغ های خیابان و تخریب لوله های انتقال آب و نتیجتا قطعی آب منطقه حکایت می کند.


این درحالیست که نیروهای انتظامی – با هماهنگی - صحنه را به طور کامل ترک کرده اند.


گفتنی است طی روز های اخیر بویژه پنج شنبه یازدهم شهریورماه، بسیجیان مسلح با تیرندازی و پرتاب گوکتول مولوتوف به منزل کروبی حمله کرده و موفق به شکستن در ورودی منزل وی شده بودند که با مقاومت محافظان و تیراندازی هوایی نتوانستند به طبقات راه یابند.


محمد تقی کروبی فرزند وی به جرس گفته بود "مهاجمان به اسلحه سرد و گرم و مواد آتش زا مسلحند و خطر جدی نسبت به جان آقای کروبی وجود دارد در حالی که نیروی انتطامی با وجود تماسهای مکرر تا کنون از حاضر شدن در صحنه خودداری نموده است.
بر اثر در گیری بین محافظان شیخ اصلاحات و مهاجمان مسلح که سر و صورت خود را پوشانده اند. در منزل ایشان تیراندازی رخ داده و موجب وحشت و مشکلات فراوان برای دیگر ساکنین شده است."


حسین کروبی فرزند دیگر وی نیز، با بیان این که "اینجا فلسطین شده است"، گفت: دارند به شیشه های خانه شلیک می‌کنند. محافظ‌ین هم مجبور به تیراندازی شدند. اینجا واقعا فلسطین شده."

تا آخرین لحظۀ تنظیم این گزارش، تیراندازی و محاصره محله همچنان ادامه دارد.



 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر