۱۳۸۹ شهریور ۱۹, جمعه

دفتر رهبری: اهل تسنن حق برگزاری نماز عید فطر را ندارند

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 


ندای سبز آزادی : در ادامه تلاش کودتا برای برگزاری نماز یک دست در عید فطر طبق دستور دفتر رهبری،نیروهای انتظامی مکلف شده اند تا از برگزاری نماز عید فطر اهل تسنن در تهران جلوگیری نماید.

به گزارش ندای سبز آزادی در سالهای قبل اهل تسنن در تهران در برخی از نقاط از جمله شهرک غرب،تهران سر،خیابان آیت الله کاشانی،میدان شوش و خیابان آزادی و نقطه ای در لواسانات اقدام به برگزاری نماز عیدفطر می نمودند که عموما از اهالی تسنن استانهای ایران؛از جمله کردستان،سیستان و مازندران وخوزستان و افاقنه ای که در تهران ساکن هستند می باشند که در عیدفطر با برگزاری نماز عیدفطر به دید وبازدید می پردازند و مراسم جشنی برپا می نمایند.

اما با توجه به این دستور مسئولین نیروی انتظامی مناطق ذکر شده موظف هستند از تجمع و برگزاری جشن و نماز عید جلوگیری کنند.نیروی انتظامی با مراجعه به مسئولین این اماکن و دادن تذکر به آنها و نصب پلاکارد در محله های مورد نظر و با حضور فیزیکی مامورین و ادارت و ماشین آلات از برگزاری مراسم اهل تسنن جلوگیری به عمل خواهند آورد.

گفتنیست متن یکی از پلاکاردها عبارت است از:نماز وحدت آفرین عیدفطر در دانشگاه تهران به امامت مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان برگزار می گردد
 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر