۱۳۸۹ شهریور ۱۸, پنجشنبه

کروبی: وقتی بیانیه می دهند که گروهی خودسر بوده اند، نشان می دهد شکست خورده اند

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 9/8/10

جـــرس: در ادامه واکنش های اعتراضی نسبت به حملات و هتاکی های صورت گرفته به منزل مهدی کروبی، گروهی از خانواده های زندانیان سیاسی و شهدای جنبش سبز، با حضور در منزل کروبی، از ایستادگی وی در برابر هجمه ها حملات شبه نظامیان و لباس شخصی های حکومت تقدیر نمودند.


به گزارش منابع خبری جرس، شامگاه سه شنبه، ١۶ شهریور ماه، جمعی از خانواده زندانیان سیاسی به ملاقات شیخ اصلاحات رفتند و از نزدیک در جریان حمله شبه نظامیان بسیج به منزل وی قرار گرفتند.

در این دیدار که خانواده برخی از شهدای جنبش نیز حضور داشتند، پس از بازدید از بقایای تخریب های شبه نظامیان خانواده ها با کروبی به گفتگو نشستند و وی نیز با بیان اینکه "من نیز مانند دیگر اعضای جنبش تا حصول به هدف عقب نشینی نخواهم کرد"، با روحیه ای بالا اخبار و جزئیاتی از چند شب حمله بسیجیان به منزلش را در اختیار آنان قرار داد.


کروبی در مورد اخبار منتشره در روزنامه هایی نظیر کیهان و یا بیانیه سپاه که حمله کنندگان را "گروهی خودسر و ناشناس" معرفی می کنند، گفت این گونه موضع گیری ها نشان از اذعان آنان به شکست در پروژه ارعابشان دارد و به همین دلیل نیز اکنون به هذیان گویی افتاده اند.


در هفته گذشته بسیاری از شخصیت های اصلاح طلب و اهالی مطبوعات نیز در دیدارهای جداگانه ای با مهدی کروبی، ایستادگی و مقاومت او را در برابر هجمه های کودتاگران ستودند.


گفتنی است طی روز های آخر هفته اخیر، بویژه از پنج شنبه یازدهم شهریورماه، بسیجیان مسلح و شبه نظامیان حامی رهبر جمهوری اسلامی، ضمن سردادن شعار و هتاکی به مهدی کروبی، با تیراندازی و پرتاب کوکتل مولوتوف به منطقه مسکونی وی حمله کرده و موفق به شکستن در ورودی منزل شده بودند؛ تا اینکه با مقاومت محافظان نتوانستند به طبقات و شخص مهدی کروبی دست یابند.


سپاه پاسداران نیز چند روز پس از اینکه موج اعتراضات در میان شخصیت ها و سازمانها نسبت به اینگونه هتاکی ها بالا گرفت، با صدور اطلاعیه‌ای ‏ ضمن محكوم كردن تجمع در مقابل منزل كروبی تاكید كرد كه حاشیه‌سازی برخی عناصر خودسر در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن شد،‏ حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر است.



 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر