۱۳۸۹ شهریور ۱۱, پنجشنبه

در چهارمین شب حمله به منزل کروبی: وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 9/1/10

ابراز نگرانی شدید آیت الله صانعی از محاصره منزل کروبی

جرس:  برای چهارمین شب متوالی، باز منزل مهدی کروبی مورد حمله لباس شخصی ها و بسیجی ها قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار سحام نیوز در پی نامه اعتراض آمیز شب گذشته فاطمه کروبی به آقای خامنه ای و همچنین ترس حکومت از حضور مهدی کروبی در راهپیمایی روز قدس، از ساعت ۱۰ شب تعداد کثیری از بسیجی ها در اقدامی هماهنگ واز قبل برنامه ریزی شده اقدام به تجمع در جلوی ساختمان محل سکونت مهدی کروبی نمودند.


این افراد به نوعی از حمایت نیروهای انتظامی نیز برخوردار شده اند، بطوریکه در شب قدر و شب شهادت امام علی(ع) این افراد بدون هیچ گونه ابایی اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و آسایش مردم روزه دار در این شب مبارک نموده اند.
گزارش خبرنگار ما حاکی از آن است که این افراد با سردادن شعارهایی علیه مهدی کروبی و در حمایت از رهبری اقدام به پرتاب سنگ و پاشیدن رنگ بر روی ساختمان محل سکونت مهدی کروبی نمودند. اقدام این افراد موجب وارد آمدن خسارت های  به ساختمان شد. این افراد  علاوه بر شکستن شیشه های ساختمان اقدام به پاشیدن رنگ و دزدیدن دوربین های امنیتی ساختمان نمودند.

این افراد که وابسته به قرارگاه شهید محلاتی هستند با سر دادن شعارهایی همچون"وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد و … " " امریکا- کروبی- پیوندتان مبارک" و پرتاب سنگ و اشیاء مختلف به سمت ساختمان مسکونی، موجب بر هم زدن آسایش مردم منطقه شدند.

این در حالیست که این افراد همچون۳ شب گذشته با به همراه داشتن سلاح های گرم و سرد قصد ترساندن و ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی و علی الخصوص جلوگیری از حضور مهدی کروبی در راهپیمایی روز قدس را دارند.


حسین کروبی نیز در اولین شب حمله لباس شخصی ها به منزل پدرش، هدف از این حمله را جلوگیری از حضور مهدی کروبی در راه پیمایی روز قدس عنوان کرده بود.

  در پی حمله شب گذشته این افراد، فاطمه کروبی در نامه ای به آقای خامنه ای گفته بود که اختلاف همسرم با جنابعالی در مسائلی که همگان بر آن واقفند چه ارتباطی با حق زیستن خانواده ما دارد؟


ابراز نگرانی شدید آیت الله صانعی از محاصره منزل کروبی

در همین حال  آیت الله صانعی در تماسی تلفنی با مهدی کروبی حمله به منزل وی و محاصره ی آن را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار سحام نیوز،  آیت الله صانعی به دنبال حمله و محاصره منزل مهدی کروبی برای چهارمین شب متوالی توسط جمعی از نیروهای بسیج وسپاه در تماسی تلفنی با مهدی کروبی این اقدام را به شدت محکوم و این قبیل رفتارهای وحشیانه را غیر انسانی خواند.
 این مرجع تقلید با محکوم کردن حادثه مذکور بر صبر و استقامت در جهت دفاع از حقوق مردم  همچنین اصلاح ساختار به فساد گرائیده؛ تاکید کرد. وی همچنین در این تماس تلفنی ابراز نگرانی خود را از این حوادث به فاطمه کروبی اعلام کرد.
 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر