۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

در پی سکوت صادق لاریجانی، اژه‌ای نامه‌ رئیس قوه قضاییه به رهبری را تکذیب کرد

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 10/13/10

جرس: در حالی که  پنج روز از خبر انتشار نامه شهریور ماه رئیس قوه قضاییه به رهبری می‌گذرد و با وجود سکوت صادق  لاریجانی، امروز سخنگـوی قوه قضائیـه باردیگر مدعی شد: موضوع نامه‌نگاری رئیس قوه قضائیه به رهبر معظم انقلاب، دروغ و مطالب آن کذب محض و ساختگی است .



به گزارش واحمد مرکزی خبر، محسنی اژه ای افزود : رئیس دستگاه قضا هم این موضوع را به شدت تکذیب کرده است. اگر کسـی با ادبیــات مسئولان نظام آشنا باشــد با خواندن متـن نامه به دروغ و جعلــی بودن آن پی می برد .

 

سخنگوی قوه قضائیه اظهار عقیده کرد: به نظر می رسد موضوع نامه نگاری ادامه فتنه پارسال است چرا که در ماه هــای اخیر فتنه گران احساس کردند دیگر هیچ جایگاهی میان مردم ندارند و دست به چنین کارهای رذیلانه و پست زدند .

 

او مدعی شد: مسائلی که در این به اصطلاح نامه مطرح شده با موضوعاتی که فتنه گران پیگیری می کردنــد تقریبا یک آهنگ دارد و در آن سعی شده مطالبی گفته شود که برای مخاطب باورپذیر باشد .

 

محسنی اژه ای گفت: مردم ایران مطالب درج شــده در این نامه را باور نمی کنند و حتی خود جریان های ضدانقلاب هم این اراجیف و حرف های کذب و جعلی را قبول ندارند.

 

گفتنی است رئیس قوه قضائیه طی نامه ای از دخالت‌های برخی اعضای متنفذ بیت رهبری در کار دادگاهها و زندان‌ها به تلخی شکایت کرده خواستار جداکردن دادگاههای امنیتی سیاسی از قوه قضائیه و قبول مسئولیت شرعی آنها توسط مقام رهبری شده در غیر این صورت از رهبر خواسته استعفای وی را بپذیرد.

 

در بخش پایانی این نامه آمده است: اگر چه ظاهرا بنده رئیس قوه قضائیه هستم، اما در واقع این فرزند شماست که از طریق ابراهیم رئیسی حکم قضائی صادر می کند. به استحضار شما می رسانم که دیگر نمی توانم شاهد این بی عدالتی ها باشم.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر