۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

تهدید آیت الله وحید خراسانی در آستانه سفر رهبری به قم

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 10/13/10

جـــرس: منابع خبری جرس گزارش دادند آیت الله وحید خراسانی، بدلیل اینکه تصمیم داشت زمان سفر سیدعلی  خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی  به شهر قم، در آن شهر نباشد و به مشهد عزیمت کند، از سوی اداره اطلاعات قم تهدید شد و از سفر وی جلوگیری بعمل آمد.


در آستانه سفر رهبر جمهوری اسلامی به شهر قم، منابع خبری از تشدید جو پلیسی- امنیتی در آن شهر و کنترل آمد و شد شهروندان خبر می دهند و طبق گزارش ارسالی، ماموران امنیتی و لباس شخصی ها، در ورودی های قم همچنان به بازرسی خودروها مشغول هستند.


همزمان هلکوپترهای سپاه و نیروی انتظامی، بطور مرتب در فضای قم به پرواز مشغول بوده و تمام تحرکات را زیر نظر دارند. اهالی شهر قم در جوی کاملا امنیتی و پلیسی سفر اقای خامنه ای را انتظار می کشند.


گزارش ارسالی دیگری به جرس نیز آورده است:
" این روزها در قم بین مغازه داران و رانندگان تاکسی و شخصی پوسترهایی از رهبری به طور گسترده پخش شده است که البته بسیاری از رانندگان و مغازه داران از الصاق آنها خودداری کرده اند. (به طور نمونه از کل مغازه های بازار شیخان نزدیک حرم که حدود صد مغازه دارد فقط حدود ده مغازه دار حاضر به چسباندن پوسترها شده اند.)


سفر رهبر جمهوری اسلامی قرار بود اول ذیقعده (١۷ مهرماه) آغاز شود؛ که بنا به دلایلی نامعلوم به تاخیر افتاد و اکنون اعلام شده است که این سفر در ١١ ماه قمری جاری (٢۷ مهرماه) آغاز خواهد شد.


گفتنی است حکومت برای سفر قریب الوقوع رهبر جمهوری اسلامی به قم تدارک فراوانی از نظر تبلیغاتی و امنیتی دیده است.


طبق گزارش های دریافتی جرس و شاهدان عینی، بیلبوردهای خوشامدگویی به رهبری در سراسر شهر قم نصب شده اند، تردد اتومبیلهای دولتی در خیابان ها به شدت افزایش یافته، حضور نیروهای امنیتی و لباس شخصی های بسیج در سطح شهر کاملا محسوس است، تمام مسیرهای اصلی شهر قم تحت کنترل دوربین های مدار بسته قرار گرفته، به مغازه دارها دستور داده شده که کسب و کار خود را هم زمان با ورود رهبری به قم تعطیل کنند، مدارس از سطوح ابتدایی تا دبیرستان موظف به تعطیلی کلاس ها و شرکت در مراسم استقبال شده اند، ائمه مساجد مکلف شده اند در روز ورود رهبری بین نماز ظهر و عصر دو رکعت نماز شکر برای سلامتی وی بخوانند، سرعت اینترنت به شدت پایین آمده است و از همه مهم تر این که ماموران امنیتی به سراغ مراجع تقلید رفته و از آنها خواسته اند با حضور در حرم حضرت معصومه به استقبال "آقای خامنه ای" بروند.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر