۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

نامه مهم رئیس قوه قضائیه به مقام رهبری

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 10/8/10




جرس: بر اساس شنیده های خبرنگار جرس در تهران، هفته گذشته شیخ صادق لاریجانی نامه بسیار مهمی به سید علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی نوشته است.


مضمون این نامه تاریخی به خامنه ای - که حکایت از تکان خوردن وجدان شیخ صادق لاریجانی بعد از یک سال دارد - به این شرح است: «عمل به دستورات جنابعالی و ماموران نظامی مرتبط با شما از جمله آقایان طایب و نقدی بویژه در امور زندانیان سیاسی بالاخص شکنجه، انفرادی و پخش اطلاعات دروغ مسئولیت شرعی دارد. اینجانب از این به بعد تنها اگر حضرتعالی مسئولیت شرعی دستورات ایشان را می پذیرید در خدمتتان خواهم بود.»

صادق لاریجانی در بحرانی ترین برهه جمهوری اسلامی بدون داشتن کمترین تجربه حقوقی و قضائی و مدیریتی در صدر قوه قضائیه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند.

از یک سو حجم عظیم نارضایتی ها از عملکرد قوه قضائیه بویژه اعمال خلاف قانون و خلاف شرع بازجویان سپاه و شکنجه زندانیان و دروغهای مکرر مسئولان نظام، لاریجانی را با مشکل جدی دینی مواجه کرده است. این سوال مهم بالاخره برای وی مطرح شده : آیا این اعمال مشروع است!؟

گفته می شود دخالت وقت و بی وقت افرادی که مستقیم با رهبری وصلند و بی مهابا ضوابط قضائی را زیر پا می گذارند از قبیل طائب و نقدی هم امان لاریجانی را بریده است.

شنیده ها حاکیست تذکرات و تحذیرهای مکرر پدر همسر لاریجانی یعنی آیت الله وحید خراسانی در نگارش این نامه موثر بوده است.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر