۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

دیدار فعالان کمپین یک میلیون امضا با خانواده بهاره هدایت

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 10/4/10

جرس: جمعی از فعالان کمپین یک میلیون امضا به مناسبت آغاز سال تحصیلی با خانواده بهاره هدایت دیدار کردند. در این دیدار که شنبه 10 مهر ماه در منزل پدر و مادر این عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم صورت گرفت،‌ فعالان کمپین با قدردانی از تلاش های او در جنبش زنان و جنبش دانشجویی،‌ آروزی آزادی هر چه سریعتر بهاره را کردند. حاضران همچنین دقایقی به صورت تلفنی با بهاره هدایت صحبت کردند.

 

به گزارش تغییر برای برابری، امین احمدیان، همسر بهاره هدایت، نیز در این دیدار ضمن تشریح روند پرونده همسرش گفت: "هر چند بهاره از حق تماس تلفنی روزانه و ملاقات های کابینی هفتگی بر خوردار است، ‌اما متاسفانه از 13 اردیبهشت تا کنون به مدت 5 ماه است که از ملاقات حضوری با خانواده خود محروم بوده است."


او همچنین اظهار امیدواری کرد که با توجه به اینکه بهاره هدایت در مدت بازداشت ده ماهه خود تا کنون به مرخصی نیامده است،‌ امکان مرخصی همسرش فراهم شود. شایان ذکر است که طبق قانون برخوداری از مرخصی و ملاقات حضوری ماهانه حق هر زندانی است.

 

بهاره هدایت از نهم دی ماه سال گذشته در بازداشت به سر می برد. او پیش از این نیز چهار بار دیگر به دلیل فعالیت‌هایش در جنبش زنان و جنبش دانشجویی بازداشت شده بود. دادگاه انقلاب این فعال دانشجویی را به اتهام اجتماع و تبانی علیه نظام، توهین به رهبری و رئیس‌جمهوری و تبلیغ علیه نظام به هفت سال و شش ماه زندان تعزیری محکوم کرده است. در پی صدور این حکم، حکم دو سال حبس تعلیقی که به دلیل شرکت در تجمع فعالین زن در 22 خرداد 85 صادر شده بود نیز، به اجرا درآمد.
 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر