۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

سریالی که باید تحریم شود

سريالي كه بايد تحريم شود

همه‌ي كساني كه پيش رهبر رفتند و خودشيريني كردند در اين سريال جمع هستند و به خيانت خودشان ادامه مي‌دهند:


خبرگزاري فارس: مسعود ده نمكي كارگردان برجسته ي كشورمان اعلام كرد كار ساخت مجموعه ي طنز «چاي شيرين» به پايان رسيده و اين سريال زيبا و ديدني به زودي از شبكه ي سوم سيما پخش خواهد شد.

مسعود ده نمكي در مصاحبه با خبرگزاري فارس گفت: «چندي پيش برخي از عوامل سينما و تلويزيون كه پيشتر وابستگي اشان به جريان فتنه كاملن محرز شده، ادعا كرده بودند كه در نبود آن ها هيچ كس توانايي ساخت سريال هاي كمدي را ندارد از اين رو تصميم گرفتم با ساخت اين سريال، خلاف اين موضوع را ثابت كنم

سريال «چاي شيرين» به فتنه ي پس از انتخابات از زاويه ي طنز مينگرد. شخصيت اصلي داستان با هنرنمايي محمد رضا شريفي نيا يكي از عوامل فتنه است كه با يك كاميون پر از دلار از طريق مرز تركيه وارد كشور ميشود. او بخش عمده اي از پول را به دو كانديدايي كه مورد نظر دشمنان نظام هستند، پرداخت ميكند. نقش اين دو كانديد را جهانگير الماسي و مجيد مظفري ايفا مي كنند و نقش همسرانشان را الهام حميدي و افسانه ي بايگان بازي مي كنند.

شريفي نيا با باقي مانده ي پول ها به سراغ سعيد آقاخاني و حميد لولايي ميرود كه اين دو از اراذل و اوباش جنوب شهر هستند. آن ها ماموريت دارند تا هر چقدر مي توانند براي اجراي نقشه هاي پليد دو كانديدايي كه از قبل شكست خودشان  را محرز مي دانند، افراد شرور را جمع كنند تا در فرداي اعلام نتايج انتخابات به خيابان ها ريخته و شورش و بلوا به راه بيندازند.

اما از سويي ديگر دو تن از مامورين وزارت اطلاعات با بازي شهاب حسيني و دانيال حكيمي پي به نيت شوم آن ها برده و در صدد مقابله بر مي آيند. در مقابل دو كانديد شكست خورده، احمد نجفي نقش كانديد محبوب و دلخواه مردم را بازي مي كند كه در نهايت عليرغم تمامي توطئه ها و كارشكني هاي عوامل فتنه با شصت و سه درصد آرا و با قاطعيت، پيروز انتخابات ميشود. در اين بين ظلم و ستمي كه از سوي فتنه گران بر پروانه معصومي (همسر كانديد پيروز) روا ميشود برخي اوقات سريال را در عين كمدي بودن، ترا‍ژيك مي كند كه اين خود انقلابي در صنعت سريال سازي است.

مسعود ده نمكي در اين باره مي گويد: «هرگز به تنهايي قادر به ساخت اين سريال نبودم و جا دارد همين جا صميمانه از استاد بزرگم، آقاي فرج الله سلحشور تشكر كنم كه خالصانه و در نهايت تواضع بنده را راهنمايي و ياري فرمودند»

گفتني است اين سريال از هفته ي آينده هر شب از شبكه ي سوم سيما پخش خواهد شد



سبز مي مانيم، تا هميشه
بسپاریم بر سنگ مزارمان تاریخ نزنند؛ تا آیندگان ندانند بی‌عرضگانِ این برهه از تاریخ ما بوده‌ایم

آقای احمدی نژاد؛ خبر بدی برایت دارم! مهر رسید!
(عنوان نامه رندانی سیاسی مجید دری از اوین)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر