۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

* پاسخ به اخم رحیمی: مبادلات با ایران فقط یک درصد گردش مالی پژو را تشکیل می‌دهد

چکیده : محمدرضا رحیمی با انتقاد از سیاست‌های دولت سارکوزی علیه کشورمان، گفته بود ایران می‌تواند با یک اخم باعث فروپاشی اقتصاد فرانسه و بازگشت آن به ۱۰۰ سال قبل بشود. اما سخنگوی شرکت خودروسازی پژوی فرانسه گفت: مبادلات با ایران فقط یک درصد از کل گردش مالی ما را در بر می‌گیرد.


سخنگوی شرکت خودروسازی پژوی فرانسه در واکنش به سخنان معاون اول با کم اهمیت دانستن همکاری‌های این شرکت با ایران، گفت: ایران یک درصد از کل گردش مالی ما را در برمی‌گیرد.

به گزارش فارس، پایگاه خبری جاست اوتو طی گزارشی از واکنش شرکت خودروسازی پژوی فرانسه به اظهارات معاون اول رئیس جمهوری ایران در مورد روابط اقتصادی با فرانسه خبر داد.

اخیرا محمدرضا رحیمی با انتقاد از سیاست‌های دولت سارکوزی علیه کشورمان، ادعا کرده بود که ایران می‌تواند با یک اخم باعث فروپاشی اقتصاد فرانسه و بازگشت آن به ۱۰۰ سال قبل بشود.

وی در این زمینه مشخصا به همکاری‌های ایران با شرکت خودروسازی پژو اشاره کرده بود.

در عین حال یک سخنگوی این شرکت حجم مبادلات با ایران را قابل توجه ندانست و گفت که مبادلات با ایران کسری از کل گردش مالی این شرکت را شامل می‌شود.

جاست اوتو بدون ذکر نام این شخص به نقل از وی نوشته است: ایران یک درصد از کل گردش مالی ما را در بر می‌گیرد.

این شخص با اشاره به اظهارات رحیمی در این خصوص گفت: فکر می‌کنم این اظهارات مبنای سیاسی دارد و به‌طور کلی با تحریم‌ها و کنترل تجارت ارتباط دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر