۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

سید مصطفی تاجزاده: مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب عضوگیری کنند

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 


ندای سبز آزادی: سید مصطفی تاجزاده معاون سیاسی وزارت کشور در دوره اصلاحات نکاتی را پیرامون اعلام انحلال دو حزب قانونی مشارکت ایران اسلامی و مجاهدین انقلاب اسلامی بیان نمود.

 

به گزارش تحول سبز سید مصطفی تاجزاده همچنین از دو حزب قانونی مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی خواست تا اقدام به عضوگیری نمایند.

تاجزاده با بیان اینکه سه سال نماینده قوه مجریه در کمیسیون ماده ده احزاب بوده است اعلام کرد: با قاطعیت عرض می کنم که انحلال حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب، غیرقانونی است و بنابراین باید این دوحزب با قاطعیت به کار خود ادامه دهند و اگر من بیرون زندان بودم به دوستان پیشنهاد می کردم که اعلام عضوگیری کنند تا میزان محبوبیت شان نزد مردم بر حزب پادگانی- طالبانی آشکار شود.

به گزارش تحول سبز نکات مطرح شده توسط سید مصطفی تاجزاده به شرح زیر میباشد:

۱-باعث افتخار ماست که مرتضوی، قصاب مطبوعات آزاد در ایران و متهم ردیف اول جنایات کهریزک، که ننگی برای نظام اسلامی ما شد و خواهدماند و متهم به قتل دکتر زهرا کاظمی، تقاضای انحلال حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را درخواست کرده است.

۲- این که دادگاهی در این زمینه اگر تشکیل شده باشد، که در صحت این خبر هم تردید وجود دارد، به صورت غیرعلنی و مخفیانه بوده تا بتواند در غیبت نمایندگان این احزاب و وکلایشان حکم فرمایشی صادر کند، نشانگر این است که خوشبختانه کوچکترین نقطه ضعف و تخلف قانونی در کارنامه این دو حزب مردمی وجود ندارد وگرنه بی تردید خطاها تاکنون در بوق و کرنای دستگاه تبلیغاتی ستاد کودتا قرار گرفته بود و این نیز باعث افتخار ماست. البته شنیده ام که دادستان به دروغ گفته دادگاه علنی بوده است. به هر حال به مردم عزیز ایران عرض می کنم که دادگاه غیرعلنی یعنی اتهامات بی پایه و محکومیت فرمایشی.

۳- از همان ابتدای دستگیری ما بازجوها گفتند که این دوحزب را منحل و ما را محکوم و زندانی خواهند کرد بنابرین، این رفتار غیرقانونی برای ما قابل پیش بینی بود چرا که صدور حکم انحلال این احزاب، یکی دیگر از سناریوهای از پیش تعیین شده برای ایجاد جامعه تک صدایی و انسدادی بود.

۴- متأسفم که باید بگویم ررژیم شاه مخالفان سیاسی خود را در سطح دکتر مصدق و مهندس بازرگان در دادگاه های علنی، یکی ۵۶ سال پیش و دیگری ۴۵ سال پیش، محاکمه کرد و جمهوری اسلامی بعد از مردمی ترین انقلاب جهان و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، جرأت برگزار کردن دادگاه های علنی اشخاص حقیقی و حقوقی و افراد و احزاب را با رعایت ضوابط حقوقی و قانونی ندارد و البته مردم ما کاملا هوشیارند و هرقدر حزب پادگانی چنگ و دندان بیشتری نشان می دهد، آنان ما را بیش از گذشته مورد تفقد و مهر قرار می دهند و من به شخصه در مدت مرخصی شاهد لطف مردم و قدرشناسی شان نسبت به خود و دیگر خدمتگزاران کشور و مردم بوده ام که این امر موجب شرمساریم بوده چون هرچه کرده ام از سر ایمان و اعتقاد و انجام وظیفه بوده است.

۵- نکته پایانی این که بنده به عنوان کسی که سه سال نماینده قوه مجریه در کمیسیون ماده ده احزاب بوده ام با قاطعیت عرض می کنم که انحلال حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب، غیرقانونی است و بنابراین باید این دوحزب با قاطعیت به کار خود ادامه دهند و اگر من بیرون زندان بودم به دوستان پیشنهاد می کردم که اعلام عضوگیری کنند تا میزان محبوبیت شان نزد مردم بر حزب پادگانی- طالبانی آشکار شود.

 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر