۱۳۹۰ مهر ۸, جمعه

صبح شنبه، راهپیمایی و تجمع فعالان پارچه‌فروشان بازار تهران در میدان ارگ

صبح شنبه، راهپیمایی و تجمع فعالان پارچه‌فروشان بازار تهران در میدان ارگ

فعالان صنف پارچه بازار تهران اعلام کردند که قصد دارند صبح روز شنبه پس از راهپیمایی در محوطه‌ی بازار، در مقابل ساختمان دارایی در میدان ارگ تهران تجمع کنند و خواستار رسیدگی مسئولان به خواسته‌هایشان شوند.

به گزارش خبرنگار کلمه، در این اطلاعیه که امروز بر روی دیوارهای بازار نصب شده، آمده است: با توجه به طولانی شدن اعتصاب و عدم توجه و پیگیری دولت و اداره دارایی مبنی بر اعتراض صنفی پارچه فروشان در خصوص طرح آزمایشی مجلس برای اجرای مالیات بر ارزش افزوده، لازم است کلیه اعضای صنف، به صورت یکپارچه و متحد مغازه‌هایشان را به صورت کاملا بسته نگه دارند و احیانا مغازه‌هایی که به صورت نیمه تعطیل است نیز با بستن کامل مغازها تا اطلاع ثانوی از باز کردن خودداری کرده و با تجمع در راسته بازار پیگیر مطالباتشان باشند.

 

بر اساس این گزارش، در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است: همه بازاریان صنف پارچه که تعداد اعضا آن به بیش از ۶۰۰۰ عضو می رسد، در تاریخ شنبه ۹مهر۹۰ ساعت ۱۰:۳۰ با تجمع در مقابل مسجد ملک واقع در بازار حمام چال و راهپیمائی در بازار تهران و حرکت به سمت میدان ارگ مقابل ساختمان اداره دارائی صدای خود را به گوش مسئولان مخصوصا آقای عسگری خواهند رسانید.

در این اطلاعیه همچنین خاطرنشان شده است: صنف پارچه از جمله آسیب پذیرترین اصناف کشور است که در صورت عدم همکاری دولت و ارگان های مختلف با مشکلات متعددی مواجه خواهد شد.

از جمله مطالبات قید شده در این اطلاعیه، به تعویق انداختن قانون مالیات بر ارزش افزوده به مدت پنج سال، بررسی کارشناسان و مسئولان به همراه فعالین صنف در خصوص مشکلات این طرح، حل معضل چک های برگشتی و عدم نقدینگی در صنف پارچه است.


--
اعتراض به خشک شدن دریاچه ارومیه، رودخانه زاینده رود و ترک برداشتن سقف سی و سه پل اصفهان ارزش حمایت کامل را دارند

آیا برای آزادی موسوی و کروبی درخواست خودتان را ثبت کرده اید؟ اینجا
دیکتاتورها یکی یکی به پایان راه می رسند: قذافی، اسد و ...
سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر