۱۳۹۰ شهریور ۱۶, چهارشنبه

انتظار خانواده برای آزادی رامین پرچمی همچنان ادامه دارد


انتظار خانواده برای آزادی رامین پرچمی همچنان ادامه دارد:
«نامه عفوتایید شده است منتظرآزادی هستیم»

شنبه،۱۲ شهریور ماه برخی از سایت ها خبر از آزادی رامین پرچمی، بازیگر باسابقه سینما و تئاتر دادند با این حال هنوز این بازیگر در بند ۳۵۰ اوین است. اما با توجه به اینکه همسروی شکوه جیرودی گفته است که نامه عفو وی توسط قاضی به امضا رسیده احتمال آزادی هر لحظه وی توسط مسوولان زندان وجود دارد.

همسر رامین پرچمی، بازیگرسینما و تلویزیون در حالیکه روز دوشنبه ساعت ها در جلوی درب زندان اوین منتظر آزادی او بود، به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت: «الان ساعت ده شب است و خیلی از زندانیان مورد عفو واقع شده از زندان بیرون آمدند، جلوی در زندان دیگر شلوغ نیست اما من همچنان منتظر رامین ایستاده ام. سه شب است که می آیم جلوی در اوین می ایستم اما رامین آزاد نمی شود. خودم سه روز پیش نامه تایید عفوش را که قاضی دادگاه نوشته بود دیدم اما هنوز اسم او مانند بقیه زندانیان مورد عفو واقع شده توسط مسولان زندان خوانده نشده است. هر کدام از سربازها جلوی در زندان هم چیزی می گویند که با هم متفاوت است.ولی بهرحال تا چند دقیقه دیگر زنگ خاموشی زندان زده می شود و دیگر زندانی را بیرون نمی فرستند. امشب هم رامین آزاد نشد.»

همسر رامین پرچمی با اشاره به اینکه امروز صبح با رامین ملاقات کابینی داشته است، گفت: «حالش الحمدالله خیلی خوب بود و خیلی هم برای آزادیش خوشحال بود اما حالا که هر لحظه منتظر آزادیست و آزاد نمی شود لابد برایش سخت می گذرد.» همسر این بازیگر همچنین خبر داد: «امشب اسم ۴۰ نفر از زندانیانی که مورد عفو قرار گرفته اند خوانده شد اما نام رامین در میان آنها نبود. خیلی ها از زندانیان مورد عفو واقع شده جرم های مالی داشتند چند نفری از آنها هم زندانیان امنیتی بودند. همین طور که اینجا ایستاده بودم دیدم مصطفی تاج زاده هم همراه با خانواده اش آمد و رفت داخل زندان. مرخصیش تمام شده بود.»

دو روز پیش به خانواده رامین پرچمی اطلاع داده شده که او در لیست زندانیان سیاسی مورد عفو واقع شده قرار گرفته است و برای آزادی او به زندان اوین مراجعه کنند اما دوشنبه سومین شبی بود که علیرغم ساعت ها ایستادن خانواده ی رامین پرچمی جلوی در زندان اوین او آزاد نمی شود.این بازیگر ۲۵ بهمن ماه سال گذشته در تظاهرات خیابانی بازداشت و روانه زندان اوین شد.

شکوه جیرودی، همسر رامین پرچمی گفت:«قاضی پرونده اش می گوید که سه روز پیش نامه عفو را به زندان فرستاده است اما مسولان زندان تا امروز می گفتند نامه نرسیده است بالاخره امروز گفتند که اسمش آمده است و در لیست عفو است اما یکی از سربازها گفت اگر جلوی در زندان شلوغ شود رامین را آزاد نمی کنند. من هم به همراه ۱۳ نفر از اعضای خانواده رامین که برای استقبالش آمده ایم از جلوی در زندان کنار کشیدیم و گوشه ای از خیابان منتظر رامین ایستادیم اما باز هم آزاد نشد.»


--
چمعه هیجدهم شهریورماه فراخوان فعالان مدنی آذربایجان در تهران برای جلو‌گیری از
خشک شدن دریاچه اورمیه

آیا برای آزادی
موسوی و کروبی درخواست خودتان را ثبت کرده اید؟ اینجا

دیکتاتورها یکی یکی به پایان راه می رسند: قذافی، اسد و ...
سبز مي مانيم، تا هميشه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر