۱۳۸۹ اسفند ۲۰, جمعه

سپاه پاسداران از هکر‌ها دعوت به همکاری کرد



سپاه پاسداران از هکر‌ها دعوت به همکاری کرد

ندای سبز آزادی: سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اعلام اینکه بزودی «قرارگاه جنگ سایبری جمهوری اسلامی» راه‌اندازی خواهد شد از هکر‌های با «حسن نیت» دعوت به همکاری کرد.


به گزارش دیگر بان و به نقل از وب سایت بولتن‌نیوز نزدیک به وزارت اطلاعات ایران، آقای جلالی در گفتگو با این سایت برای نخستین‌بار به طور رسمی در فراخوانی از هکر‌ها خواسته است با جمهوری اسلامی همکاری کنند.

وی گفته که «ما از حضور فعال هکرهایی که با حسن نیت و فعالیت انقلابی بخواهند در راستای اهداف جمهوری اسلامی فعالیت کنند استقبال می‌کنیم.»

آقای جلالی در عین حال به آن دسته از هکر‌ها که به گفته وی با «اهداف پلید می‌خواهند به مردم ضربه بزنند» هشدار داده است فعالیت آن‌ها را زیر نظر داشته و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور همچنین افزوده که «قرارگاه جنگ سایبری جمهوری اسلامی» زیرمجموعه سازمان پدافند غیر عامل بوده و هدف آن «جنگ سایبری با دشمنان» است.

جمهوری اسلامی در دو سال گذشته سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در زمینه فیلترینگ، هک و حملات اینترنتی به سایت‌های منتقد و مخالف خود داشته است.

ارتش سایبری ایران که مهم‌ترین گروه هکری در جمهوری اسلامی شناخته می‌شود تاکنون با حمله به برخی سایت‌های مستقل خبری، روند فعالیت آن‌ها را برای مدتی با اختلال مواجه کرده است.

مقام‌های جمهوری اسلامی هک شدن سایت‌های منتقد و مخالف را نشانه قدرت سایبری خود دانسته و همواره از این اقدام خرابکارانه به خوبی یاد می‌کنند.


--
سبز مي مانيم، تا هميشه

آسمان را به یاد یاران دربند، از آن خود خواهیم کرد



دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم


همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود


روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر