۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

جامعه مدرسین و طلاب قم و نجف رهبر ایران را بدتر از قزافی دانستند

جامعه مدرسین و طلاب قم و نجف رهبر ایران را بدتر از قزافی دانستند

ندای سبز آزادی -  جمعی از طلاب حوزه های علمیه قم و نجف طی نامه سرگشاده ای خطاب به رهبر نظام سیاسی فعلی ایران، استبداد حاکم بر کشور را به مراتب بدتر از لیبی و مصر توصیف کرده اند.

در این نامه شدیداللحن آمده است: " آیا یک شبه آیت الله شدن و رهبری کشور را به عهده گرفتن برای جاه طلبی شما کافی نبود که اکنون فراموش کرده اید خود نیز موظف به تقلید یکی از مراجع تقلید شیعه هستید و با کمال وقاحت کوس مرجعیت می زنید و در تاریخ به عنوان یکی از غاصبین این مقام مقدس نام خود را رقم می زنید؟ مرحوم آیت الله العظمی منتظری قدس سره که در قبال کشتار دهه 60 موضعی تاریخی گرفت و برای رضای خدا از قائم مقامی رهبری کنار کشید، شما را پدرانه از این بلند پروازی ها نهی نمود و جواب شما چیزی جز حصر خانگی برای ایشان، تخریب حسینیه و هتک حرمت ساحت مرجعیت نبود. البته در جمهوری به ظاهر اسلامی، حصر مراجع امری جدید نبود و آیات عظام مرحوم شریعتمداری و سید محمد روحانی اولین قربانیان این بی احترامی به ساحت مرجعیت بودند. "


در بخش دیگری از این نامه آمده است: " شما به خوبی می دانید که دوران دیکتاتوری در جهان و به خصوص خاور میانه به پایان آمده و به همین دلیل حوادث مزبور را با وحشت و اضطراب دنبال می کنید. آیا سرنوشت بن علی و مبارک کافی نبود تا به خود بیایید و به رهنمودهای زعیم حوزه های علیمه و مرجع عالیقدر شیعیان جهان، حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی گوش فرا دهید. مرجع عالیقدری که با تمام فشار های گماردگان شما در قم و تهدیدهای شاگردان آقای مصباح یزدی، هرگز حاضر به دیدار شما نشد و فرمود اگر مایل به دیدار هستید می بایست تمامی زندانیان سیاسی را آزاد کنید، اعلام کنید که هیچ گونه صلاحیتی برای مرجعیت و حتی اجتهاد ندارید و از مردم ایران به دلیل کشتار ها، اعدام ها، شکنجه ها، تجاوزها و تهمت ها عذرخواهی کنید. "

متن نامه مذکور  در پی می آید:

 

بسمه تعالی

جناب آقای سید علی خامنه ای!

 

در آستانه سال نو و نوروز باستان و گرامی داشت سنت های اصیل ایرانی، توجه شما را به نکات زیر جلب می کنیم:

1- بیش از دو دهه از دوران زمامداری حضرت عالی می گذرد. خوب یاد داریم که چگونه به پیشنهاد استاد بزرگوار مرحوم آیت الله العظمی منتظری قدس سره به دلیل فن بیان شیوا و تسلط در الفاظ به امامت جمعه موقت تهران گماشته شدید. خطیبی چون شما، به راحتی می توانست در آن روزها دل مردم عزیز را در شرایط سخت جنگ به دست آورد و شما با اتکا به دروغ پردازی ها در سومین انتخابات ریاست جمهوری، منتخب مردم شدید. روزنامه های آن زمان که در خفقان شدید به وجود آمده پس از انقلاب 57، فقط و فقط ثناگوی حکومت جمهوری اسلامی بودند را حتما به یاد دارید که حجت الاسلام خامنه ای را رییس جمهور اعلام کردند. درگذشت مرحوم آیت الله خمینی را نیز به یاد داریم که چه گونه یار دیرین شما، آقای هاشمی رفسنجانی، که امروز او را نیز تحمل نمی کنید و از ریاست مجلس زینتی خبرگان حذف نمودید، به یکباره شما را با جعلی فاحش از قول آقای خمینی، برای اولین بار آیت الله خواند و رهبری کشور را در به عنوان مقام جعلی و بدعت فاحش ولایت فقیه به شما سپرد.


2- رحلت مرحوم آیت الله العظمی اراکی را به خاطر دارید؟ و خوب می دانید که چگونه چماق به دستان را به قم فرستادید و با کودتایی ننگین در حوزه علمیه قم، اعضاء جامعه جعلی مدرسین حوزه علمیه قم را وادار کردید تا نام شما را هم در ردیف با مراجع تقلید قرار دهند.


3- آیا یک شبه آیت الله شدن و رهبری کشور را به عهده گرفتن برای جاه طلبی شما کافی نبود که اکنون فراموش کرده اید خود نیز موظف به تقلید یکی از مراجع تقلید شیعه هستید و با کمال وقاحت کوس مرجعیت می زنید و در تاریخ به عنوان یکی از غاصبین این مقام مقدس نام خود را رقم می زنید؟ مرحوم آیت الله العظمی منتظری قدس سره که در قبال کشتار دهه 60 موضعی تاریخی گرفت و برای رضای خدا از قائم مقامی رهبری کنار کشید، شما را پدرانه از این بلند پروازی ها نهی نمود و جواب شما چیزی جز خصر خانگی برای ایشان، تخریب حسینیه و هتک حرمت ساحت مرجعیت نبود. البته در جمهوری به ظاهر اسلامی، حصر مراجع امری جدید نبود و آیات عظام مرحوم شریعتمداری و سید محمد روحانی اولین قربانیان این بی احترامی به ساحت مرجعیت بودند.

 

4- شما به خوبی می دانید که دوران دیکتاتوری در جهان و به خصوص خاور میانه به پایان آمده و به همین دلیل حوادث مزبور را با وحشت و اضطراب دنبال می کنید. آیا سرنوشت بن علی و مبارک کافی نبود تا به خود بیایید و به رهنمودهای زعیم حوزه های علیمه و مرجع عالیقدر شیعیان جهان، حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی گوش فرا دهید. مرجع عالیقدری که با تمام فشار های گماردگان شما در قم و تهدیدهای شاگردان آقای مصباح یزدی، هرگز حاضر به دیدار شما نشد و فرمود اگر مایل به دیدار هستید می بایست تمامی زندانیان سیاسی را آزاد کنید، اعلام کنید که هیچ گونه صلاحیتی برای مرجعیت و حتی اجتهاد ندارید و از مردم ایران به دلیل کشتار ها، اعدام ها، شکنجه ها، تجاوزها و تهمت ها عذرخواهی کنید.


5- شما نمونه ای کامل تر از دیکتاتور جنایتکار لیبی، معمر قذافی در ایران هستید که برای دو روز حکومت بیشتر و غارت بیت المال و منابع ایران، حاضر به انجام هر گونه جنایت هستید. شما برای مداحان و ثناگویان بارگاه خلافت غصبی خود، بی حساب از اموالی که می بایست صرف هزینه آبادانی و سازندگی کشور شود، خرج کردید و اخیرا برای باج دهی به گماردگان خود در مجلس زینتی خبرگان، مجلس و شورای نگهبان را به لغو بازرسی اموال ایشان پس از دوره عضویت در این مجلس امر نموده اید.


6- شما امروز به کجا رسیده اید؟ قذافی را ببینید که چگونه طومارش در نوردید و به زور سلاح و جنگ افزارهای پیشرفته، فقط کنترل چند شهر را در اختیار دارد. شما در این روزها به صورت مداوم دم از آزادی اعتراضات در کشورهای عربی و اسلامی می زنید، در حالی که در مقابل خیزش آزادی خواهانه ملت غیور ایران، درمانده اید. شما وحشت زده، برای تظاهرات قانونی مردم ایران، که نه سلاح دارند و نه شعاری مغایر دین می دهند، صد ها هزار نیرو را با پول بسیج کرده اید و این خود نمایانگر ضعف شماست که می دانید اگر اندکی آزادی برای اعتراضات و تظاهرات در ایران داده شود، ده ها میلیون ایرانی برای حقوق از دست رفته خود، توسط شما و اعوان و انصار شما به خیابان ها می آیند و یک دل و یک صدا چون دیگر کشور ها، خواهان تغییرات اساسی در حکومت سراسر دروغ شما و پایان حکومت ظلم و جور خواهند بود.

7- بدون شک، ترس شما از بیداری جامعه، امروز باعث شده است، محدودیت های بسیاری را برای دانشجویان و دانشگاهیان به وجود آورید. شما از بیداری دانشگاه ها می ترسید. شما در خیال خام خود، حکومت را با زور و تزویر به وجود آورده اید. گویی فراموش کرده اید که الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم.


8- شما حوزه های علیمه را مستعمره خود قرار داده اید و استقلال آن را کامل از بین برده اید. گماردگان شما با استفاده از اموال بیت المالی که شما به آنان هدیه می کنید، در حال تخریب کامل وجهه روحانیت هستند و به جای کار دینی و فقهی، مشغول فعالیت های اطلاعاتی و امنیتی کردن حوزه علمیه قم هستند.


9- آیا میدانید داستان كسانى كه غير از خدا دوستانى اختيار كرده‏اند همچون عنكبوت است كه خانه‏اى براى خويش ساخته و در حقيقت اگر مى‏دانستند سست‏ترين خانه‏ها همان خانه عنكبوت است؟ شما مصداق بارز این افراد هستید. در حالی که به خوبی می دانید هرگز مسیرتان برای رضای خدا نیست و فقط برای حکومت بر مردم مظلوم است.


10- لکه ننگ تجاوز در زندان ها، ضرب و شتم مردان و زنان، کشتن غیور ایرانیان، غارت بی حد و حصر بیت المال و هتک حرمت اسلام و ساحت مرجعیت در کارنامه زمامداری شما پاک نشدنی است. حکومت شما به اسم دین و در لوای فقه اسلامی کوشید اصل امر به معروف و نهی از منکر را از جوهره سیاسی و نقادانه خود تهی کند.

 

آقای خامنه ای!

ما اعضاء جامعه مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن) بر اساس تکلیف شرعی با قدرت تمام در مقابل استبداد دینی حاکم بر کشور می ایستیم و وظیفه الهی خود می دانیم تا در این راستا شما را به عواقب دنیوی و اخروی ظلم ها و جنایاتتان هشدار دهیم. ما اعلام می داریم که دین جز لقلقه ای بر زبان شما نیست و با کمال عدم مشروعیت فقهی و الهی حتی در مملکت داری خویش همه شرایط مقبولیت و مشروعیت را از دست داده اید، در حالی که برای رسیدن اهداف نا مقدستان از زیر پا گذاشتن آن مبانی شرعی و الهی اعم از اهتمام حفظ خون و آبرو و ناموس شهروندان در جهت حفظ قدرت دو روزه خود از هیچ جنایتی ابا ندارید.


آقای خامنه ای!

ما شما را بار دیگر به برندازی و وهن اسلام متهم می کنیم. شما با بی کفایتی در حکومت داری، به خودی خود از مقام رهبری معزولید و حتی به دلیل اشاعه کذب و خرافات در جامعه شرط عدالت را برای امامت نماز جماعت ندارید و نماز خواندن پشت سر شما، با ادله قطعی شرعی باطل است.


آقای خامنه ای!

شما با رفتار غیر شرعی و غیر انسانی خود روحانیت را که در طول تاریخ پناهگاه مردم بود، امروز از آنها چهره ای آدم کش و دروغ پرداز ساخته اید. ائمه جمعه منصوب شما در شهرهای مختلف، به جای هدایت مردم به سوی خدا و دعوت به اخلاق، با فحاشی و وقاحت و بی تقوایی به صدور احکام غیر شرعی و غیر قانونی می پردازند و به منفور ترین چهره های تبدیل گشته اند.


آقای خامنه ای!

شما در قبال تمامی اتفاقات مسئولید و باید پاسخگوی رفتار خود باشید. از چه می ترسید که افراد دلسوزی چون حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کروبی که سال ها ریاست مجلس شورای اسلامی را داشت و از افراد مورد اعتماد مرحوم آیت الله خمینی بود و همچنین مهندس میرحسین موسوی که نخست وزیر دوران دفاع مقدس از کیان کشور بود و مورد تأیید و منصوب شخص ایشان بود، به بازداشت برده اید. کوچکترین حقوق شهروندی این دو عزیز همراه با همسران مکرمه، مؤمنه و وفادارشان خانم ها فاطمه کروبی و زهرا رهنورد، را سلب کرده اید و فرزندانشان را به حسرت دیدار والدین گذاشته اید. البته که از نفوذ آن ها در دل مردم آگاهید و می دانید که ملت ایران به داشتن چنین افرادی و دیگر استواران راه آزادی زندانی در زندان های جمهوری اسلامی افتخار می کند.


آقای خامنه ای!

شما امروز کاری کرده اید که در جامعه، زندانیان به عنوان قهرمانان آزادی خواه به حساب می آیند. آزاد مردان و شیر زنانی که در راه احقاق حق، سکوت نکرده اند و با تمام قوا، با جان و مال و ناموس خود در مقابل دیکتاتوری و استبداد دینی ایستاده اند و از هرگونه شکنجه و اعدام هراسی ندارند.


آقای خامنه ای!

سال 1390، به لطف خداوند سالی پر از پیروزی برای ملت ایران در راه است که با فکر نو و تاکتیک های مبارزاتی جدید به سرانجام خوش که همان آزادی کامل و جدایی دین از سیاست است، خواهند رسید. ما شما را به سیر در تاریخ و تأمل و تدبر در عاقبت ظالمان و جنایات کاران فرا می خوانیم و بدانید که آتش خشم ملت ایران فردا همراه با طنین الله اکبر لرزه بر تمام اندام شما و حامیان شما خواهد افکند.

و من الله التوفیق


--
سبز مي مانيم، تا هميشه

آسمان را به یاد یاران دربند، از آن خود خواهیم کرد



دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم


همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود


روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر