۱۳۹۰ فروردین ۱, دوشنبه

آرش صادقی به دلیل تکذیب نکردن خبر فوت مادرش، شکنجه و به سلول انفرادی منتقل شد

آرش صادقی به دلیل تکذیب نکردن خبر فوت مادرش، شکنجه و به سلول انفرادی منتقل شد

خبرنگاران سبز/حقوق بشر/زندانيان سياسی:

از آرش گفتن حق است چرا که بايد گفت تا تاريخ خوب بداند، کاری که ماموران حفاظت اطلاعات جمهوری اسلامی با شهید اميرجوادی فر و بدن شکسته شده اش کردند با آرش و عروس منصور اسانلو نيز به نحو ديگری کردند.آرش صادقی عضو ستاد ۸۸ ميرحسين موسوی در زمان انتخابات و فعال دانشجويی دانشگاه علامه طباطبايی، که درتاريخ ۶ دی۱۳۸۸( روز عاشورا) بازداشت شده بود پس از اينکه در دادگاه بدوی به ۳ سال حبس تعزيری و سه سال حبس تعليقی محکوم و پس گذران حدود يک سال و اندی از مدت زندان برای مرخصی ميآيد، اما پس از گذشت چند روز بدون هيچ‌گونه احضارنامه‌ای، خانواده او با يورش وحشيانه ماموارن بی اخلاق نظام، مواجه ميشوند که در اثر اين يورش و حمله به منزل، مادر آرش صادقی دچار حمله قلبی و متعاقبن، منجر به فوت مادرش ميشود.


اما انگار ماموران حفاظت اطلاعات که خود را سربازان امام غايب ميدانند، اکنون که مادر آرش را از او گرفته اند، دست بردار نيستند و به جای عذرخواهی و دادگاهی کردن ماموران حمله کننده به منزل آرش، قصد جان آرش را کرده اند. در ادامه شکنجه ها و فشارهای طاقت فرسا به آرش صادقی، مسؤلين زندان وی را به سلول انفرادی منتقل کرده اند.


به گزارش صفحه فيس بوک آرش صادقی، آرش صادقی چنديست دوباره بعلت مصاحبه با خبرگزاری های غير همسو با دولت و اعلام خبر فوت مادرش زير بازجوبی های شديد و شکنجه قرار گرفته است . بر اساس اين گزارش،در جريان شکنجه ها و ضرب و شتم وی توسط بازجوبيان پهلوی آرش می شکند در پی اين آسيب ديدگی ، مسئولان زندان قصد بردن وی به بيمارستان مدرس را داشتند ولی آرش به اينکه مسئولان زندان قصد داشتند وی را با دستبند و پا بند به بيمارستان منتقل کنند اعتراض کرد و حاضر نشد با دستبند و پا بند به بيمارستان برود .


اين گزارشات می افزايد، مسئولان زندان از ايستادگی آرش به ستوه آمدند و دوباره وی را ممنوع الملاقات کرده اند. گفته می شود آرش برای تکذيب خبر فوت مادرش طی حمله ی نيروهای امنيتی و همچنين تکذيب مصاحبه با رسانه ها تحت فشار است. در همين حال، با درخواست مرخصی نوروزی آرش نيز موافقت نشد و اين يکماه انفرادی عيدی آرش برای سال ۹۰ است لازم به ذکر است، چندی پيش نيز که خانواده اش برای وی لباس برده بودند ، مسئولان زندان اجازه ی رساندن لباس ها به آرش را ندادند و اعلام کردند وی ممنوع الملاقات است و در همين راستا امروز اعلام شد که آرش بعلت ممانعت از دستور مسئولين زندان به يک ماه زندان انفرادی محکوم شد و امروز به انفرادی منتقل شد.


--
یاد شهیدان جنبش سبز در سال نو گرامی باد



سبز مي مانيم، تا هميشه


دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم


همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود


روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر