۱۳۸۹ اسفند ۱۹, پنجشنبه

سخنان شدیدالحن آیت الله وحید علیه خفقان حاکم بر کشور

سخنان شدیدالحن آیت الله وحید علیه خفقان حاکم بر کشور


ندای سبز - آیت الله العظمی وحید خراسانی از مراجع طراز اول جهان تشیع صبح امروز چهارشنبه در درس خارج اصول خود نسبت به خفقان حاکم بر کشور به شدت هشدار داد.


به گزارش ندای سبز آزادی، این استاد شاخص حوزه علمیه قم كه از برجسته ترین مرجه تقلید شیعیان جهان محسوب می شود در درس خارج اصول خود در روز چهارشنبه كه به بحث تفسیر سوره یس در موضوع حكمت قرآن اختصاص داشت بمناسبت نسبت های ناروای مسیحیان نسبت به حضرت داود(ع) به فعالیتهای گمراه كننده مسیحیت در ایران پرداخته و تصریح كرد: "این مسیحیت با این ریشه در این كشور جوانان شیعه را گمراه می كند واینها روی ریاست خود دعوا دارند، یكی نیست به این دستگاه ... بگوید این همه تبلیغات مسیحیت ضال ومضل حتی در قم به چه معناست؟ "


این مرجع تقلید در ادامه افزود: " اینها را دارند به خورد این امت می دهند و درقبال اسلام ،این دستگاه با این بساط اگر یكجایی یك كلمه بوئی برای تزلزل مقام من باشد همه آنجا حاضر می شوند، اما دین و ایمان از مغز این جوانها برده می شود همه در خفقان و خوابیده اند. دنبال مقام و مالند دم از اسلام می زنند، بساط تبلیغ مسیحیت باید از این مملكت برچیده شود والا آبرو برای ... نخواهم گذاشت."

--
سبز مي مانيم، تا هميشه
دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم

از منشور جنبش سبز:

موافق به رسمیت شناختن تعدد و تنوع و مخالف انحصارطلبی است. تلاش برای گفت‌و‌گو و تعامل با رقیبان و مخالفان، و آگاهی‌بخشی درباره اهداف جنبش، وظیفه همه مشارکت‌کنندگان جنبش سبز است.





همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود



روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر