۱۳۸۹ اسفند ۱۹, پنجشنبه

ایجاد قرارگاه خاتم الانبیاء در راستای مأموریت‌های ذاتی سپاه است

نماینده رهبری در سپاه: ایجاد قرارگاه خاتم الانبیاء در راستای مأموریت‌های ذاتی سپاه است


درحالیکه بسیاری از پروژه های اقتصادی و امتیازات سودآور، طی سالهای اخیر از طریق دولت به قرارگاه موسوم به خاتم الانبیاء وابسته به سپاه پاسداران واگذار شده، نماینده ولی فقیه در سپاه معتقد است: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نقش زیادی در تحكیم پایه‌های انقلاب داشته و ایجاد قرارگاه در راستای مأموریت‌های ذاتی سپاه است.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه، علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، در هشتمین همایش فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، گفت: حفظ انقلاب به بازسازی زیرساخت‌هاست و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در این زمینه جهاد بزرگی به عهده گرفته است.


سعیدی عوامل مؤثر در مدیریت را داشتن مدیران اسلام‌گرا و اسلام‌مدار دانست و اظهار داشت: مدیر باید در ارزش‌افزایی، مهارت‌افزایی، و استحكام‌ كاری سازمان خود بتواند تأثیرگذار باشد و نظامات باید بر اساس شایسته‌گزینی، شایسته‌سنجی، شایسته‌پروری و شایسته‌گماری باشند.


نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به مدیران و فرماندهان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: شما نقش بسیار زیادی در تحكیم پایه‌های انقلاب داشته و دارید و ایجاد قرارگاه در راستای مأموریت‌های ذاتی سپاه پاسداران است.


این مقام روحانی سپاه در پایان خاطرنشان كرد: سپاه باید از اهرم‌هایی برخوردار باشد كه اگر دشمن در هر مرحله‌ای وارد شد، بتواند مقابله كند و یكی از این اهرم‌ها، قرارگاه است كه باید در خدمت به نظام جمهوری اسلامی هم خط‌‌ شكنی كند و هم الگویی بدیع و نو خلق كند.


لازم به ذکر است همراه با تحریم های اِعمال شده علیه جمهوری اسلامی در زمینه برنامه های اتمی، سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم الانبیاء نیز، مشمول تحریم های اتخاذی از سوی آمریکا شده اند.


سردار پاسدار رستم قاسمی، مسئول قرارگاه فوق، چندی پیش پیرامون تحریم‌های غرب علیه سپاه پاسداران گفته بود "اینكه دشمن ما را تحریم كرده است نشانگر این است كه قرارگاه خاتم‌الانبیاء نقش خوب و مؤثری در سازندگی كشور ایفا می‌كند."


این مقام ارشد سپاه در حالیکه بزرگترین و پولسازترین پروژه های کشور طی چند سال اخیر در جریان واگذاری های خارج از ضابطه به سپاه واگذار شده و این نهاد به هیچ یک از بخشهای نظارتی کشور پاسخگو نمی باشد، مدعی شده بود "این قرارگاه وابسته به نهاد مقدس سپاه است و نگاه ما سودمحور نیست، بلکه با نگاه پاسداری از انقلاب و پاسداری از مردم فعالیت می‌كند.

--
سبز مي مانيم، تا هميشه
دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم

از منشور جنبش سبز:

موافق به رسمیت شناختن تعدد و تنوع و مخالف انحصارطلبی است. تلاش برای گفت‌و‌گو و تعامل با رقیبان و مخالفان، و آگاهی‌بخشی درباره اهداف جنبش، وظیفه همه مشارکت‌کنندگان جنبش سبز است.





همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود



روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر