۱۳۹۰ فروردین ۲, سه‌شنبه

هدیه نوروزی جرس؛ گـــــاهنامۀ سبـــز با مناسبت های سبـــــز

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 


جــرس: به مناسب سال جدید خورشیدی (۱۳٩٠)، گاهنامه ای سبـــز همراه با مناسبت های سبزِ سالِ دو سال گذشته، توسط شبکۀ جنبش راه سبز (جرس) تدوین، منتشر و آمادۀ توزیع شده است.
 
بر اساس این گزارش، مناسبت های سبزِ مندرج در گاهنامۀ سال آگاهی تا رهایی (۱٣٩٠)، مربوط به وقایع و شخصیت های تاثیرگذار و حوادث تاریخ سازِ جنبش، در سال های ٨٨ و ٨٩ می باشد.
 طرح های این تقویم که منتخبی از بیانیه های میر حسین موسوی است توسط هنرمندان سبزی آفریده شده که از لحظات آغازین این جنبش مدنیِ تاریخی، همواره یار و همراه جرس بوده و در جهت حمایت از این رسانۀ مردمی، آثار خود را به آن و کاربران سبزِ آن تقدیم کرده اند.
 

جهت یادبودِ خاطره های سبز و جاودانۀ سال گذشته، این گاهنامه به صورت نسخه دانلود (فایل پی دی اف)در تارنمای جرس قرار گرفته و به راحتی قابل دانلود و ذخیره است.

 

لازم به ذکر است این کار بدین منظور صورت می گیرد تا هموطنانِ داخلِ ایران به علت موانعی که جهت خرید اینترنتی این تقویم وجود دارد، بتوانند آن را دانلود کرده و از آن استفاده نمایند.از  بقیه دوستانی که امکان کمک مالی دارند خواهشمندیم که ما را در جهت تداوم تهیه چنین پروژه های فرهنگی در حدی که توان مالی دارند یاری رسانند.

 

 بدیهی است تداوم مسیرِ سبز و تداوم فعالیتهای این شبکۀ مستقل (در تمام بخش های آن)، منوط به حضور و یاری شما می باشد و تردیدی نیست که حمایتِ دوستان، در ادامۀ فعالیت های فرهنگی و مستقلِ همکارانِ جرس، نه تنها موثر خواهد بود، بلکه مهمترین شرط برای ادامه مسیر در موقعیت فعلی است. 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر