۱۳۸۹ اسفند ۲۸, شنبه

پوستر و پیام تبریک سال نو: باز آمدم چون عید نو، تا قفل زندان بشکنم



banner.jpg



پوستر و پیام تبریک سال نو: باز آمدم چون عید نو، تا قفل زندان بشکنم



از طرف همه اعضای فعال گروه خبری دانشجویی موج سبز، سال جدید را پیشاپیش خدمت همه مخاطبین و اعضای محترم، تبریک عرض نموده و امیدواریم، سال جدید، سالی سرشار از موفقیت و امید، برای همه باشد.


سال گذشته را در عین تمام محدودیت های زمانی و فنی یک گروه غیرحرفه ای دانشجویی، بطور منظم و روزانه در خدمتتان بودیم. نظم و اسمترار فعالیت گروه موج سبز و حضور همیشگی و استقبال بالای مخاطبین و اعضا از آن و در کنار همه اینها، جو غیر رسمی و کاملاً خودمانی و پرنشاط آن، این گروه ساده دانشجویی را به یک منبع خبری متفاوت در کنار سایر رسانه های خبری دیگر تبدیل کرد. در سال گذشته، نزدیک به 1500 عضو جدید، به این گروه پیوستند و مجموعه اعضای گروه را به بیش از 3000 نفر رساندند. همین استقبال بالا، در سال گذشته، مشوق اصلی فعالیت ما بوده است. البته در این میان، پیوستن اعضای جدید، تنها مرهون، اعتماد شما به اخبار و ایمیل های گروه بود، که در امر اطلاع رسانی ما را یاری کرده و ایمیلیهای خبری و غیر خبری ما را به دوستان و آشنایان خود نیز، ارسال می کردید. چقدر خوشحال کننده بود که ایمیل ارسالی به گروه، بعد از چند روز عبور از افراد مختلف، در اینباکس شخصی خودمان نیز به دلیل، گسترده بودن میزان انتشار آن در سطح اینترنت مشاهده می شد. :)


تشکر و قدردانی از اعضای فعال و همکاران

از دوست سبز و همچنین گروه طراحی عصیان که بهترین آثار طراحی و پوستر خود را جهت انتشار به ما ارسال می کردند، تشکر  و قدردانی می کنیم. گروه کاریکاتور و طنز نیز، در طی این مدت، در حد توان خود کوشید تا کمی از جو رسمی و خشک گروه کاسته و نشاط آن را افزایش دهد. از دوستان فعال در این بخش، نهایت تشکر و قدردانی را داریم. اعضای تامین و گردآوری اخبار نیز که در این مدت با وسواس بالا مهمترین و جدید ترین اخبار روز را جهت تهیه خبرنامه آماده می کردند، بطور منظم و روزانه ما را از کمک های خود بهرمند کردند که بدینوسیله، از تمام افراد فعال در این بخش تشکر و قدردانی داریم. دوستان مسئول تهیه خبرنامه نیز که با صرف زمان بسیار، بطور منظم و روزانه، اخبار تهیه شده توسط بخش گردآوری را تبدیل به فایل منظم پی دی اف می کردند، بی شک، منظم ترین و حساس ترین فعالیت گروه را انجام می دادند که در این جا، جا دارد از افراد فعال در این بخش تشکر و قدردانی نماییم.


در اینجا بار دیگر از حضور گرم و همیشگی شما، نهایت قدردانی را به عمل آورده و امیدواریم تا در سال بعد نیز بتوانیم در بخش اطلاع رسانی با کمک همدیگر، قدمی هرچند کوچک بردایم. امیدواریم سال آینده، سالی بهتر برای نیل به اهداف مدنی مردم ایران بوده و با آزادی تمام زندانیان سیاسی، عقیدتی و فرهنگی، توام باشد. 



امیدواریم تمام نقایص و کاستی های سال گذشته را به حساب مشغله دانشجویی و فعالیت غیرحرفه ای بگذارید. ما برای سال بعد، برنامه جدید و تغییرات متنوعی در فعالیت گروه پیش بینی کرده ایم که به تدریج، تک آنها را پیاده سازی خواهیم کرد. با ما باشید.


با آرزوی موفقیت،

دوستان و همراهان شما در گروه خبری دانشجویی موج سبز



norooz_sabz_2s.jpg


پایان

گروه خبری دانشجویی موج سبز




--
سبز مي مانيم، تا هميشه

آسمان را به یاد یاران دربند، از آن خود خواهیم کرد



دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم


همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود


روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر