۱۳۸۹ اسفند ۲۸, شنبه

دعوت به تماس تلفنی و ارسال کارت تبریک نوروز برای خانواده‌ی زندانیان سیاسی


دعوت به تماس تلفنی و ارسال کارت تبریک نوروز برای خانواده‌ی زندانیان سیاسی

جمعی از فعالان سابق دانشجویی ایران که در خارج از کشور به سر می‌برد، در فراخوانی با عنوان "تماس سبز" از مردم آزادی خواه ایران در داخل و خارج از کشور در خواست کرده اند که با تماس با خانواده زندانیان سیاسی، همبستگی خود را با آنان اعلام و سال جدید را با یادی از زندانیان در بند آغاز کنند.

به گزارش دانشجونیوز، در بخشی از متن فراخوان آمده است: "زمان تحویل سال سخت ترین و غمگین ترین لحظات زندانیهاست. تمام بغضهایی که یکسال در سینه جمع شده ناگهان از دیدگانت سرازیر میشود و آواز مرغ سحر را بی اختیار زمزمه میکنی . سال ۸۹ در حالی به روزهای پایانیش نزدیک میشود که بسیاری از فرزندان این مرز پرگهر در زندانند و خانواده های زیادی داغدار شقایق های پرپر . نباید اجازه دهیم این خانواده ها احساس تنهائی کنند و قامت استوارشان از سختیها و ناملایمات خم شود. بر ماست که فرهنگ دیدار با خانواده های زندانیان سیاسی و شهدای راه آزادی را به یک ارزش ملی تبدیل نمائیم شاید بتوانیم اندکی قدر دان فداکاریهای این عزیزان باشیم. به امید فصل سبز آزادی، نوروز را در کنار خانواده زندانیان سیاسی و شهدا می مانیم."

همچنین دعوت‌کنندگان به این فراخوان، از همگان خواسته‌اند که در آستانه سال نو، با برقراری تماس تلفنی، ارسال کارت پستال و پیام‌های یادبود، در کنار خانواده زندانیان سیاسی قرار بگیرند. آنها برای هماهنگی‌های بیشتر، صفحه‌ای را در سایت فیس‌بوک با عنوان دیدار سبز در این آدرس ایجاد کرده‌اند.



--
یاد شهیدان جنبش سبز در سال نو گرامی باد



سبز مي مانيم، تا هميشه


دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم


همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود


روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر