۱۳۹۰ فروردین ۱, دوشنبه

فراخوانی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان و زندانیان، با سفره‌های سبز هفت‌سین


فراخوانی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان و زندانیان، با سفره‌های سبز هفت‌سین

سایت تحول سبز، مخاطبان خود و فعالان سبز را دعوت کرده به اینکه در ایام نوروز، یاد شهیدان و نام زندانیان و به خصوص میر و شیخ شجاع جنبش را زنده نگه دارند، و به این منظور از همگان دعوت کرده که تصویر سفره‌های سبز هفت‌سین خود را برای انتشار در این سایت، به آدرس ایمیلی که به این منظور ایجاد شده، ارسال کنند.

این سایت تصاویری زیبا و دیدنی از سفره‌های سبز هفت‌سین سال قبل را منتشر کرده که در این صفحه قابل مشاهده است، و همچنین فراخوان زیر را منتشر کرده که می‌خوانید:

نوروزی دگر در راه است و بوی بهاری دیگر به مشام میرسد بهاری همراه با دلتنگی. این دومین نوروزی است که همراهش شور و نشاط همیشگی نیست،وبا آمدنش غمی به روی سینه ها می آید،یادیاران شهید،یاد دلیران دربند،یاد مظلومین آسیب دیده ،یاد مادران چشم انتظار و یاد فرزندان یتیم شده

نوروز ما سبز است همچو سبزه هفت سین و سبز می ماند همچون اندیشه های سبزمان

حال که در آستانه نوروزی دگر قرار داریم برآن شدیم تا با قراری سبز در این ایام هم دل و همراه یاران خویش شویم.آنانکه خونشان تا ابد نامشان را جاوید نگه خواهد داشت و آنها که با اندیشه سبزشان سفره هفت سین عیدشان را در پشت میله های زندان پهن خواهند نمود و ما نیز هم دل و همره آنان خواهیم شد و درکنار خانواده های خود سفره هفت سین مان را با زنده نگه داشتن خاطره سبز آنها تکمیل خواهیم کرد.

این فراخوان ، فراخوان شور است و امید ، سالی که بر سبز اندیشان ایران گذشت سال بود که از سویی رهبران در بند سال صبر و استقامت نام گذاری شده بود و الحق آنها که این نام را برای سالی نو فریاد زده بودند خود مظهر عمل بدان شده اند. صبری که همراه شان بود برای دلجویی از خانواده های آسیب دیده و دربند و استقامتی که آنان را نیز در بند نمود.

برآن شدیم تا با صدور فراخوانی سبز همچون سال گذشته با صبری عظیم و استقامتی پایداربرهمگان ثابت کنیم که همواره و در همه حال قدردان خانواده های آسیب دیده و زندانی و یاران شهید و دربند مان خواهیم بود.

میخواهیم این نوروز را با قراری سبز آغاز کنیم، وبا سفره هایی هفت سین خود ، یاد شهدای جنبش سبز را زنده نگه داریم و آزادی زندانیان دربندمان را فریاد برنیم.

سفره های هفت سین ما امسال رنگ و بوی دگری خواهد داشت. نشان سبز سفره های هفت سین ایرانی عکس هایی خواهد بود از رهبران و زندانیان جنبش سبز ایران، آری در این بهار سفرهای هفت سین ما نیز نشان اعتراضی خواهد بود به حصر میر و شیخ شجاع مان و فریادی خاموش که آزادی تمام زندانیان سیاسی را طلب می کند

یاد بانوی سبز ایران ، فخر زنان ، فخرالسادات محتشمی پور ، یاد محمد مختاری و صانع عزیز، خاطره ۲۵خرداد، یاد سهراب ها وندای ها پر پر شده، به یاد زید آبادی ها و امویی ها و محمودیان های در بند ، ایستادگی میرحسین و صراحت کلام رهنورد، یاد شیخ شجاع و همسر همیشه همراهش، خاطره روزهای سبز سالی که گذشت ….

آری، سفره های هفت سین ما نیز در این بهار سبزتر از گذشته خواهد بود وبا مزین کردن آن با تصاویر عزیزان دربند و شهید مان زنده خواهیم کرد نام شهدا ی مان را و یاد خواهیم نمود از زندانیان دربند

بهار را با دعا برای آزادی تمامی زندانیان دربند آغاز میکنیم یا محول الحول والاحوال را میخوانیم و از او که تحویل کننده سالها و حالهاست میخواهیم که حال ما را به بهترین حال تحویل بگرداند، و یقینا بهترین حال همه ما آن زمانیست، که زندانیان مان آزاد،و همه در کنار هم همراه با میر و شیخ مان باشیم

و با این نیت و آرزو زمزمه خواهیم کرد: حول حالنا الی احسن الحال

تصاویر خود را از سفره های سبز هفت سین ، برای ما به آدرس : gostareshagahi@gmail.com ارسال فرمائید.


--
یاد شهیدان جنبش سبز در سال نو گرامی باد



سبز مي مانيم، تا هميشه


دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم


همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود


روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر