۱۳۹۰ فروردین ۱, دوشنبه

نگرانی شدید نسبت به وضعیت سربازان مرتبط با تاج زاده و نوریزاد

 نگرانی شدید نسبت به وضعیت سربازان مرتبط با تاج زاده و نوریزاد

بنا بر گزارشات رسیده به تحول سبز، سه سرباز حفاظت اطلاعات زندان اوین که به اتهام همکاری با تاجزاده ونوری زاد بازداشت شده بودند کماکان در بند دو الف سپاه و تحت بازجویی و فشار شدید برای اخذ اعترافات ساختگی هستند.

این سه سرباز که در بخش حفاظت اطلاعات اوین خدمت می کردند در اوایل اسفند ماه و به جرم مودت و مهربانی با زندانیان قرنطینه این بخش محمد نوری زاد و سید مصطفی تاجزاده که از حقوق اولیه زندانیان عادی نیز محروم بودند، بازداشت شده اند.

اخبار رسیده به تحول سبز حکایت از آن دارد که سربازان بازداشت شده شدیدا تحت فشار هستند تا به اعترافات ساختگی مورد نظر بازجویان تن دهند. انتشار نامه ها و مقالات روشنگرانه و انتقادی تاج زاده و نوری زاد و ناتوانی بازجوها از توقف انتشار این نامه ها خشم کودتاگران را در پی داشته است به نحوی که فشار آنها بر مسئولین زندان برای جلوگیری از ادامه این روند منجر به دستگیری این سه سرباز بی گناه و بازجویی از آنها جهت اخذ اعترافات ساختگی شده است.

این در حالی است که پس از انتشار نامه تاج زاده به علی مطهری به تاجزاده پیشنهاد شده بود تا برای بهبود وضعیتش و کاهش فشارهای موجود بر وی از انتشار نوشته هایش جلوگیری کند که او این پیشنهاد را رد کرده بود.

هفته گذشته هم رسانه های کودتا در اقدامی هماهنگ اقدام به انتشار مطلبی ساختگی و سراسر کذب و تناقض به نقل از یکی از سربازان بازداشت شده  نمودند که به ادعای آنها از وبلاگ شخصی این شخص استخراج شده است. این در حالی است که سه سرباز بازداشت شده کماکان در بازداشت و تحت بازجویی به سر می برند و ادعای انتشار مطلب در وبلاگ شخصی این افراد کاملا کذب می باشد.

در این نوشته که بر اساس شواهد موجود توسط بازجوها نگاشته شده، تاج زاده متهم شده است که با تهدید این سرباز وی را وادار به تحویل نامه ها و مقالات به همسرش نموده است!


--
یاد شهیدان جنبش سبز در سال نو گرامی باد



سبز مي مانيم، تا هميشه


دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم


همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود


روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر