۱۳۹۰ فروردین ۴, پنجشنبه

نوه امام خمینی حصر میرحسین و کروبی را محکوم کرد



نوه امام خمینی حصر میرحسین و کروبی را محکوم کرد

ندای سبز آزادی - محمد تقی کروبی در وب سایت شخصی اش نوشت : سید یاسر خمینی در ملاقات با علی کروبی ضمن دلجویی از وی، حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی را به شدت محکوم کرده است. 

به گزارش ندای سبز آزادی، فرزند ارشد مهدی کروبی در وب سایت شخصی اش نوشته: "دیشب (2 فرورودین 1390 ) برای دیدن برادرم علی به منزل وی رفته بودم. تعدادی از دوستان نیز برای دیدن وی آمده بودند.  هنگامیکه قصد رفتن داشتم حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی به اتفاق همسر محترم شان برای دیدن و دلجویی از علی که در آستانه نوروز از زندان آزاد شده بود،  تشریف آوردند. "

محمد تقی کروبی در ادامه نوشته است: " این روزها هر جا که می رویم سخن از حصر و یا بازداشت والدین، مهندس موسوی و همسر محترم شان مطرح می گردد.  بعد از کمی صحبت و دلجویی از علی، طبق روال این روزها سخن از وضعیت والدین مطرح گشت. حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی به شدت از وضعیت بوجود آمده برای دو خانواده کروبی و موسوی ناراحت بودند و از اینکه در نوروز امسال نمی توانند به دیدار پدر بروند، گله مند بودند. "

در ادامه این نوشته آمده است: " فرزند امام  در سخنانی از جایگاه پدر در نزد امام، خدمات وی به کشور و انقلاب و نیز  تلاش های ارزشمند ایشان در جهت حفظ آرمان های شهدا  و اصول انقلاب سخن گفتند و به زیبائی از وی تجلیل کردند. فرزند دوم یادگار امام  در ادامه سخنان خود حصر و یا بازداشت ابداعی دو یار صدیق امام به اتفاق همسرانشان که تا پایان عمر همواره مورد توجه بنیانگذار نظام بودند را  بشدت محکوم  کردند و آن را امری غیر قابل قبول دانستند. ایشان همچنین اظهار امیدواری کردند که در سال ۱۳۹۰ شاهد روند حاکمیت قانون  و بهره گیری از تعقل و تفکر در برخورد با مردم، فعالان سیاسی و نیز قدمای انقلاب باشیم."

--
سال جدید، سال آگاهی تا رهائی
یاد شهیدان جنبش سبز در سال نو گرامی باد




سبز مي مانيم، تا هميشه

دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم


روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر